„Mam usprawiedliwienie” – czyli remont, rozwalony kręgosłup i pierwsze słoneczko za oknami.

kreg.jpg

To boli.

Moi kochani… Wiem, że przez kilka dni nic nie napisałem na blogu. Mam usprawiedliwienie! I to porządne. Jak wiecie – lub nie – ostatni czas w moim kalendarzu króluje hasło „remont lokalu”. Wraz z przyjaciółmi systematycznie tworzymy nowe miejsce na mapie kulturalnej naszego miasta. Wspomniany remont nie tylko zabiera mi cały wolny czas, ale również wszelkie zasoby sił. Na szczęście jesteśmy już w ostatnich etapach prac. W weekend zakończyliśmy kłucie i gipsowanie. W efekcie całą niedzielę sprzątałem i wynosiłem gruz. Dziś rano miałem jechać po zamówione płytki. Niestety mój kręgosłup odmówił mi posłuszeństwa i od rana chodzę jak statysta z The Walking Dead. Może kosmos daje mi znaki abym trochę zwolnił? Tylko dlaczego takie bolesne. Dobra, koniec użalajki. Bieżący tydzień mam zaplanowany dosyć owocnie. Niemniej jednak są dwie możliwości. Pierwsza to realizacja wszystkich znaczków ukrytych w moim kalendarzu. Druga natomiast to odpuszczenie sobie odrobinę i przytulenie nowych treści na blogu. Czy bieżący tydzień będzie dla mnie literacko produktywny? Zobaczycie sami.

Słoneczko za oknami w końcu motywuje do działania 🙂 … więc kto wie? Jeszcze raz przepraszam za chwilową nieobecność i do napisania niebawem! Cześć!

18515957_227206267782530_1429489887_n

Otagowane

6 thoughts on “„Mam usprawiedliwienie” – czyli remont, rozwalony kręgosłup i pierwsze słoneczko za oknami.

  1. blowek pisze:

    dasz rade kto jak nie ty 🙂

    Polubienie

  2. mariuszek pisze:

    nice foto 🙂

    Polubienie

  3. Coco pisze:

    A no mosz

    Polubienie

  4. Magdabraf pisze:

    To foto z lokalu ? 🙂 🙂 🙂

    Polubienie

  5. KOSTKA99 pisze:

    no okej to czekam na posty 😀

    Polubienie

  6. Klara Wertas pisze:

    figajjjj ❤ ❤

    Polubienie

Skomentuj

