„Reserved” – czyli oszustwo na milionach polaków i budowanie zaufania marki po pijaku.

cc

Czy przesadzam?

Cześć i czołem! Dzisiaj  krótki wpis wyjaśniający. Po publikacji posta dotyczącego akcji poszukiwawczej Wojtka dotarły do mnie niefajne informacje. Niecały tydzień temu na moim blogu opublikowałem wpis zatytułowany „Szukamy Wojtka”, w którym opisywałem wam historie apelu zagranicznej kobiety poszukującej swojej miłości w Polsce. Dziewczyna w wideo mówi, że zakochała się w jednym z naszych rodaków podczas swojej wizyty w Polsce. Niestety nie wymieniła się z nim numerami i w nagraniu poprosiła polaków o pomoc w odnalezieniu tajemniczego „Wojtka”. W efekcie miliony polaków nabrało się – w tym ja – i bardzo rzetelnie włączyło w poszukiwania chłopaka. Co się okazało potem? Dzięki uprzejmości użytkownika Roman Turek dotarłem do artykułu, który obnaża prawdę o tajemniczym filmie młodej dziewczyny. Okazuje się, że film był jedynie elementem kampanii reklamowej firmy Reserved. Trzeci z filmów opublikowanych w sieci przez dziewczynę – raczej firmę Reserved – wyjaśnia nam wszystko. Poniżej zamieszczam do niego link. Rozumiem prawa reklamy i marketingu. Niemniej jednak czuję się oszukany. Mało tego!

Czuję również, że oszukałem – nieświadomie – was. Polacy szybko zareagowali na wyjawioną niedawno prawdę o kampanii firmy Reserved. Powiem krótko. Budowanie zaufania marki? Robisz to źle.

Otagowane , ,

5 thoughts on “„Reserved” – czyli oszustwo na milionach polaków i budowanie zaufania marki po pijaku.

  1. marika96 pisze:

    yyyyyy….

    Lubię to

  2. borysek66 pisze:

    echhh życie 😀

    Lubię to

  3. Fragles pisze:

    Masakra wystarczy zobaczyć na oceny ppd filmem.

    Lubię to

  4. Magdabraf pisze:

    Wiedziałam od początku 🙂

    Lubię to

  5. powalacace pisze:

    cóż, wyglądało nawet autentycznie na początku…

    Lubię to

Skomentuj

