„Dzień kobiet” – czyli szczere życzenia i wyrazy poparcia dla dzisiejszego marszu od Figaja.

8marca

Kulturalnie…

Cześć i czołem! Dzisiaj bardzo króciutko i treściwie. Po pierwsze chciałbym złożyć wszystkim damom szczere życzenia z okazji dzisiejszego święta. Kartki z życzeniami na poczcie zalane są tanimi sloganami związanymi z dniem 8. marca. Jednak nie będąc oryginalny powiem coś oczywistego, oklepanego i bardzo szczerego. Świat moje drogie bez was byłby po prostu do dupy. Może nawet dosłownie do dupy – żart słowny. Faceci – w tym moja osoba – narzekają na waszą płeć w sposób permanentny. Jednak niezależnie od tego ile kilogramów użalania wyrzuci z siebie facet morał jest jeden. Jesteście niezastąpione i świat straciłby dla mężczyzn sens, gdyby was zabrakło. Z okazji tytułowego święta pragnę również oficjalnie na blogu wyrazić moje poparcie dla „Czarnych Protestów”. Mój blog nie zajmuje się światem polityki. Niemniej jednak szeroko rozumiany świat kultury ma za zadanie walczyć w imieniu godności i wolności człowieka. Kobiety! Jestem z wami całym serduchem! Ostatnim razem uczestniczyłem wraz z Kasią w protestach odbywających się na terenie Poznania. Dziś niestety pracuję i jedyne wsparcie jakie mogę okazać znajduje się w powyższym akapicie.

Jestem z wami. Jeszcze raz wszystkiego dobrego i do napisania niebawem!

b1ce6b38b5ddcb9feeff151ded43c0d8

Otagowane

4 thoughts on “„Dzień kobiet” – czyli szczere życzenia i wyrazy poparcia dla dzisiejszego marszu od Figaja.

  1. magdabraf pisze:

    dzięki 🙂 !

    Polubienie

  2. Fragles pisze:

    Super

    Polubienie

  3. Coco pisze:

    Nice 🙂

    Polubienie

  4. marika96 pisze:

    thx 🙂

    Polubienie

Skomentuj

