„Walentynki z kulturą” – czyli największe serca w krajobrazach wyrzeźbione przez naturę.

ORGLOVE.jpg

Miejsca z sercem.

Długo myślałem na tematem dzisiejszego wpisu. Miałem do wyboru trzy opcje: wpis kulturalny nawiązujący do dzisiejszego święta, prywatne refleksje na temat walentynek lub recenzja filmu tematycznego. W związku z faktem, że termin wyjścia do kina na obraz „Sztuka kochania. Historia Michaliny Wisłockiej” przesunął mi się trochę w czasie, wybrałem pierwszą z wymienionych opcji. Już w zeszłym roku zacząłem zbierać materiały do bieżącego wpisu. Niemniej jednak temat uważam za bardzo oryginalny i postanowiłem poczekać z nim na bardziej odpowiedni moment. Święto Zakochanych to chyba najlepsza chwila na publikację wpisu o największych „krajobrazowych sercach” na świecie. Zapraszam was gorąco do przytulenia poniżej galerii i podzielenia się swoim refleksjami tradycyjnie w komentarzach 🙂 . Oczywiście mam świadomość – ubiegając spostrzegawczych – że nie wszystkie z prezentowanych dzisiaj widoków zostały stworzone przez naturę. W kilku przypadkach pomógł im człowiek – jezioro w kształcie serca w Ohio, USA. Wszystkim „praktykującym” i „niepraktykującym” składam w związku z dzisiejszym dniem najserdeczniejsze życzenia…

Dużo miłości, pogody ducha, wiary w człowieka i szeroko otwartych oczu na piękno otaczającego nas świata… Ach.. Ale ze mnie romantyk.

1

Wyspa Galesnjak, Chorwacja

bykyaz4oik6o3n3vnvdn4imohhff68rd.png

Jezioro w kształcie serca w Ohio, USA

serca003

Wyspa w kształcie serca na Wielkiej Rafie Koralowej

122222

Costa Navarino, Grecja

oooo.jpg

Corner Inlet, Australia

1-makepeace-island-heart-1024x594

Makepeace Island, Australia

Otagowane

4 thoughts on “„Walentynki z kulturą” – czyli największe serca w krajobrazach wyrzeźbione przez naturę.

  1. magdabraf pisze:

    Ale czad! ❤

    Polubienie

  2. borysek66 pisze:

    ❤ ❤ ❤

    Polubienie

  3. KOSTKA99 pisze:

    ŚWIETNE! 😀

    Polubienie

  4. powalacace pisze:

    Polubienie

Skomentuj

