„Anegdota z dystansem” – czyli noś, noś, noś długie włosy jak my…Nawet jeśli nie jesteś kobietą.

wlosy

Być kobietą.

Dziś krótka historia z życia prywatnego. Sytuacja miała miejsce już jakiś czas temu, jednak dopiero teraz wpadłem na pomysł podzielenia się nią na łamach bloga. Robiliśmy z Kasią zakupy w Ikea. Staliśmy już w kolejce do kasy. Miałem tradycyjnie spięte włosy w „kitkę”. Za nami w kolejce stała starsza pani z torbą pełną wkładów do zniczy. W pewnym momencie nieumyślnie zahaczyła mnie wspomnianymi zakupami i powiedziała spokojnym głosem, cyt. „Bardzo Panią przepraszam, strasznie nieporęczne te torby (…)”. Obróciłem się i basowym głosem odpowiedziałem, że nic się takiego nie stało. Ku mojemu zdziwieniu starsza kobieta w odpowiedzi powiedziała, cyt. „To dobrze. Jeszcze raz panią bardzo przepraszam(…)”. O wspomnianej sytuacji myślałem bardzo długo. W efekcie postanowiłem następnego dnia udać się do fryzjera i skrócić nieco moją czuprynę. Wybrałem się do archaicznego saloniku fryzjerskiego i poprosiłem siwiejącego właściciela o delikatne podcięcie włosów. Fryzjer bez zbędnych komentarzy zabrał się do pracy. Zadowolony z jej efektów wstałem z fotela, rozliczyłem się z usługi i udałem w stronę drzwi wyjściowych.

Przekraczając próg usłyszałem za swoimi plecami głośne słowa fryzjera, cyt. „Do widzenia pani!”. Życie.

2f7

Otagowane

4 thoughts on “„Anegdota z dystansem” – czyli noś, noś, noś długie włosy jak my…Nawet jeśli nie jesteś kobietą.

  1. KOSTKA99 pisze:

    hahahayhahahha 😀

    Lubię to

  2. mariuszek pisze:

    dobre 😛

    Lubię to

  3. Fragles pisze:

    LOL

    Lubię to

  4. Coco pisze:

    Dobrze ci w dlugich wlosach, co kombinujesz znowu…

    Lubię to

Skomentuj

