„Zdrowych spokojnych!” – czyli garść życzeń i zajęte krzesło przy wigilijnym stole…

ssssssssssswwwww

Jak miło!

Witajcie moi kochani!  W tym szczególnym dniu pragnę życzyć wam przede wszystkim pogody ducha i spokoju. Spokoju, o który tak ciężko momentami w dzisiejszych czasach. U mnie już po wigilijnej kolacji. Dzisiejszy wieczór spędziłem wraz z najbliższym w moim rodzinnym domu. Niesamowita atmosfera. Przy stole wszyscy bliscy mojemu sercu. No… nie wszyscy. Na jedną osóbkę czekam 🙂 . No ale jak to mówią, na dobre trzeba poczekać. Wspólne kolędowanie, życzenia i kosztowanie specjałów mojej mamy. Na stole różnorodne potrawy rybne, barszcz z uszkami, kapusta z grzybami,  makiełki, makowce i moje ukochane śledziki w zalewie oliwkowej. Mniam! Po kolacji nieodzowna część ceremonii, czyli upominki. Pod choinką znalazłem ciekawą literaturę, skórzany portfel, profesjonalny sportowy plecak i masę słodkości. Tradycyjnie o wiele większą frajdę sprawiło mi patrzenie na radość członków rodziny podczas odpakowywania paczuszek, niż oglądanie własnych prezentów. Naprawdę miło mi było wiedzieć wzruszoną nowym kożuszkiem seniorkę mojej rodziny. To był udany wieczór. Dosłownie jakieś piętnaście minut temu odwiozłem babcie do domu i spaliłem z ojcem świąteczne cygaro 🙂 .

A i jeszcze jedno. Zobaczcie kto zajął moje miejsce, w czasie mojej krótkiej nieobecności przy stole. Pewnie o północy Figa mi wypomni, że zostawiłem po sobie krzesło za bardzo odsunięte od stołu… To tyle na dzisiaj. Pozdrawiam was cieplutko i życzę spokojnego – jeszcze wigilijnego – wieczoru.

dav

Otagowane

7 thoughts on “„Zdrowych spokojnych!” – czyli garść życzeń i zajęte krzesło przy wigilijnym stole…

  1. coco pisze:

    hahahahahhahahahah padłem 😀

    Polubienie

  2. Herm pisze:

    Spokojnych!

    Polubienie

  3. Fragles pisze:

    Wszystkiego dobrego,fajna czapa! 😀

    Polubienie

  4. mieciu88 pisze:

    nice

    Polubienie

  5. valet pisze:

    :wszystkiego dobrego 🙂

    Polubienie

  6. Pola pisze:

    🙂

    Polubienie

  7. powalacace pisze:

    Miło, czym są „makiełki”? ;p Najlepszego 🙂

    Polubienie

Skomentuj

