„Czy ja wyglądam jak chomik?” – czyli cholerne starcia z kompleksami przeszłości…

chomik222222

Uśpione kompleksy…

Hej, dziś trochę o codzienności. Co to był za dzień. Jak niektórzy z was wiedzą za miesiąc ruszę z pracami nad nowym sezonem mojego kanału na YouTube. W związku z powyższym planuję zakup nowego oprogramowania graficznego do montażu filmów. Postanowiłem podzwonić po salonach i dowiedzieć się kilku informacji – nie, nie jestem leniwy, po prostu nie miałem czasu na zwiedzanie miasta. Moje doświadczenia z infolinią Media Markt i Empiku… hm… Wrażenia? Empik: po 46 minutach czekania na linii zrezygnowałem ze względu na męczące „granie na czekanie”. Media Mark: po 34 minutach połączono mnie z ekspertem od rękodzieł, więc nie za bardzo mogłem liczyć na specjalistyczne doradztwo. PARANOJA. Na dodatek dziś o mały włos nie dostałem po gębie od jakiegoś narodowca. Powód? Długie włosy. PARANOJA. Na domiar wszystkiego robiąc porządki w domu znalazłem starą karykaturę mojej osoby. Karykaturę, która w sposób wyolbrzymiony pokazywała szarą kreską wszystkie moje kompleksy okresu adolescencji. PARA… ra… a…  Może wytłumaczę o co chodzi. Powiem tak, w czasach szkolnych miałem wiele kompleksów związanych z wyglądem.

Nienawidziłem – miedzy innymi – swojego chomikowatego wyrazu twarzy, oraz – mało męskich – szerokich ust i dużych oczu. Wyraz mojej uśmiechniętej twarzy kojarzył mi się wtedy z twarzą duszącego się CHOMIKA. Lata mijały i wydawało mi się, że już od dawna wyleczyłem się z tego typu kompleksów. A tu proszę, wystarczył jeden karykaturalny rysunek mojej buzi aby stare emocje wróciły niczym przeziębienie. Na niewinnym rysunku wyglądałem na serio jak banan z zarostem, wielkimi wargami i wytrzeszczonymi oczami. Ych… nadal nie mam dystansu do samego siebie. To był naprawdę trudny dzień. Dzisiejszy wpis traktuję trochę jak formę własnej terapii i naukę dystansu do samego siebie 🙂 .

bananusmiech

Otagowane

11 thoughts on “„Czy ja wyglądam jak chomik?” – czyli cholerne starcia z kompleksami przeszłości…

  1. KAMILP pisze:

    hahahahahhahahahahahahahahahhaah 🙂 no leje

    Lubię to

  2. Fragles pisze:

    Masz coś z chomika 🙂

    Lubię to

  3. Lykkultury pisze:

    Heh, nie wygląd a intelekt i usposobienie, a tego masz w sobie ponad oczekiwaną normę. Poza tym przystojny z Ciebie koleś więc te kobiety kompleksy z palca sobie wyssales 😉

    Lubię to

  4. coco pisze:

    🙂 🙂

    Lubię to

  5. magdabraf pisze:

    jesteś cholernie przystojnym facetem, nie wiem skąd te kompleksy

    Lubię to

  6. fidzia pisze:

    jesteś mega śliczny, co ty godosz z tymi chomikami i bananami O,o
    :* :* :* :* :* :* :* :*

    Lubię to

  7. rosa pisze:

    na moje to dobrze wiesz że takie komenty się posypią i chciałeś nakarmić swoje ego trochę 😛 :*

    Lubię to

  8. kinia92 pisze:

    dla mnie to mega seksownie wyglądasz w tej aparycji co jesteś teraz, tak artystycznie retro

    Lubię to

  9. Lykkultury pisze:

    Z facetami jest jak z dziećmi 🙂

    Lubię to

  10. akselka pisze:

    pamiętasz jak w szkole średniej ci mówiłam, że masz identyczny chomiczy uśmiech jak gandolf? 🙂 Traktuj to jako komplement oczywiście, James jest uroczy 🙂 🙂 🙂 ❤
    http://metrouk2.files.wordpress.com/2013/06/ay_112530517.jpg?w=748&h=558&crop=1

    Lubię to

Skomentuj

