„Figaj na grudzień” – czyli zdradzam swoją słodką tajemnice w scenerii pierwszego śniegu…

zima

No dobra…

Witajcie w grudniu! Wczoraj za oknami śnieg, dzisiaj deszcz. Jak ja kocham to miasto. Na początek kilka wyjaśnień. Wiem, że listopad nie był miesiącem pracowitym – jeżeli chodzi o świeże artykuły na blogu. Wszystko z powodu wielu zadań, jakie przyszło mi wykonać na rzecz tajemnicy, o której piszę na blogu od dosyć dawna. Dziś uchylę jej rąbek. Za sekundkę. Mimo delikatnej listopadowej nieobecności, wróciłem i mam dla was kolejne worki ciekawych tematów kulturalnych. Zresztą sami zobaczycie. W grudniu na blogu obok tematów szeroko rozumianej kultury spotkacie również – dawno nieobecne na stronie – recenzje tegorocznych produkcji filmowych i kilka wpisów „refleksji dnia codziennego”.  A teraz wróćmy do sprawy tajemnicy… Od kilku miesięcy wspominam wam na blogu o „pewnej sprawie”, która zabiera mi ostatnio bardzo dużo czasu i energii. Co to za sprawa? W czerwcu tego roku zgłosiłem się do państwowego konkursu, w  którym laureaci mieli dostać od miasta lokal z przeznaczeniem na promocje kultury. Powiem krótko: udało się 🙂 ! W związku z powyższym, przepraszam za moje wcześniejsze niesystematyczne wpisy. Papierkowa robota okazała się po prostu bardzo pracochłonna.

Oczywiście to jeszcze nie koniec moich urzędowych misji. Więcej o – potencjalnym – przedsięwzięciu napiszę niebawem. Zdradzam sekret dzisiaj, ponieważ sumienie nie pozwoliłby mi na pisanie – po raz kolejny – informacji „w tym miesiącu sporo czasu poświecę  na pewną rzecz (…)”. Cóż, pierwszy krok do otwarcia własnej firmy już za mną. To tyle na dzisiaj. Zapraszam tradycyjnie do subskrypcji mojego kanały na YouTube, jak również lajkowania fp bloga. Każda łapka w górę motywuje mnie do dalszej pracy 🙂 . Trzymajcie się ciepło i do napisania niebawem! Cześć!

dav

Otagowane

5 thoughts on “„Figaj na grudzień” – czyli zdradzam swoją słodką tajemnice w scenerii pierwszego śniegu…

  1. coco pisze:

    uuuu brawo!

    Polubienie

  2. KASJA pisze:

    fajno 🙂 powodzenia 🙂

    Polubienie

  3. krzysiek paladyn pisze:

    polubione 🙂

    Polubienie

  4. zuzia pisze:

    WOW wpadne tam do Ciebie 🙂

    Polubienie

  5. powalacace pisze:

    super!! to czekam z niecierpliwością 😉

    Polubienie

Skomentuj

