„Jesienna dekadencja” – czyli sory ale muszę się komuś wyżalić, może napisze posta?

rolki

Słońce poszukiwane.

Ja pier… Przeglądam co jakiś czas blogi swoich sąsiadów tematycznych. Wszyscy zadowoleni, uśmiechnięci, zatopieni w promowaniu optymistycznego podejścia do życia. Nie mam zamiaru uczestniczyć w modzie na „blogi motywujące do oddychania” i chcę dzisiaj się trochę pożalić. Podstawą blogowania jest szczerość – przynajmniej dla mnie – i nie będę ukrywał, że ostatnio bardzo dużo rzeczy działa mi na nerwy. Na początek awaria laptopa – o której pisałem jakiś czas temu – i problemy z gwarancją, teraz awaria nowego androida i problemy z oświetleniem przy nagrywaniu wideo na YouTube. Do tego wszystkiego jeszcze kilka worków „spraw do rozwiązania” w pracy i na studiach, ciągnące się jak flaki z olejem przeziębienie, brak efektów nowej diety i mosiężne przymiarki do przeprowadzki. Sam siebie chwilami nie poznaje. Głupie wejście na portal Facebook mnie irytuje. W ogóle uważam, że wspomniany portal zmienił się w jakieś jedno wielkie chore forum polityczne. Czas się zatrzymać. Zdecydowanie muszę zrobić sobie kilka dni wolnego i spojrzeć na otoczenie „z innej perspektywy”. Pół biedy, że mam w tym wszystkim Kaśkę. Bardzo mi pomaga. To co? Odkładamy jesienną dekadencje i idziemy na rolki? Oczywiście, że tak.

rolkixxx

Otagowane

6 thoughts on “„Jesienna dekadencja” – czyli sory ale muszę się komuś wyżalić, może napisze posta?

  1. coco pisze:

    no i tak trzymać 🙂

    Polubienie

  2. magda braf pisze:

    ładna parka ❤

    Polubienie

  3. powalacace pisze:

    Doba za krótka, tydzień za krótki, w weekend trzeba zasuwać i nie ma czasu się wyspać 😉

    Polubienie

  4. karis pisze:

    ehhh życie.

    Polubienie

  5. fragles pisze:

    napisz do mnie na priv pomogę w kwestii oświetlenia 🙂

    Polubienie

  6. pogornakas pisze:

    daj na luz, aż tak słabo z oświetleniem u Ciebie nie jest. Kontent się liczy i treść a szczególy techniczne poprawi się z czasem 🙂 Zresztą w ncie jest masa poradników jak zrobić to domowym sposobem 🙂

    Polubienie

Skomentuj

