„Figaj na listopad” – czyli rozwalony laptop, problemy z gwarancją i słodka tajemnica.

li

Dekadencjo…

Wiem, że jakiś czas mnie tutaj nie było – przynajmniej „pisemnie”. Wszystko dlatego, że mój laptop odmówił mi dwa tygodnie temu posłuszeństwa. Nawaliła płyta główna, którą zalałem podczas jednej z jesiennych ulew. Może by do tego nie doszło, gdyby ktoś nie podpieprzył mi tego dnia parasola… No ale stało się, kilka stówek w plecy i zastój na blogu. Mimo braku dostępu do klawiatury, starałem się umieszczać co jakiś czas  na stronie aktualne odcinki mojego kanału YouTube – swoją drogą chyba nigdy nie wstawiłem tak wielu wideo, w tak krótkim czasie :). Na mój kanał zapraszam tutaj. Wisienką na torcie zamieszania z laptopem okazała się „afera gwarancyjna sprzętu”. Pewna znana w Polsce sieć sklepów sprzedała mi… używany laptop – twierdząc, że jest to sprzęt nowy –  którego gwarancja wykupiona była dużo wcześniej za granicami naszego kraju. O wspomnianej sytuacji napisze na blogu niebawem. Eh… Smutki na bok. Laptop już jest, a ja z miłą chęcią przytulę się do pracy nad zaległymi wpisami. Listopad to kolejny zwariowany miesiąc w moim życiu. Praca, studia, dom, praca, studia, dom (…). Miesiąc temu wspominałem na blogu o mojej „słodkiej tajemnicy”, którą obiecałem wam wyjawić w jeszcze w październiku.

Pamiętam co powiedziałem. Przez wspomniane problemy techniczne, opowiem Wam o niej w tym miesiącu 🙂 . Trzymajcie się ciepło i do zobaczenia niebawem. I pamiętajcie, po deszczu – czasami – pojawia się słońce…

img_20161029_153027

Otagowane

5 thoughts on “„Figaj na listopad” – czyli rozwalony laptop, problemy z gwarancją i słodka tajemnica.

  1. MAX pisze:

    głowa do góry!

    Polubienie

  2. coco pisze:

    ych życie

    Polubienie

  3. magdabraf pisze:

    jak używanego ci sprzedali? 😦 ? Co to za sklep????

    Polubienie

  4. Fragles pisze:

    Oo nowy wpis super

    Polubienie

  5. powalacace pisze:

    Jaki tajemniczy 😉

    Polubienie

Skomentuj

