„A gdyby tak być na bieżąco?” – czyli konto na instagramie i jesienne porządki na blogu.

figiinstagram

Zapraszam! 🙂

Witajcie moi drodzy, dziś oficjalnie ogłaszam swoja obecność na Instagramie. W sumie planowałem to już oda dawna. Jeśli chcecie być bardziej na bieżąco zapraszam do obserwowania – figajpisze! W najbliższy weekend mam zamiar wprowadzić kilka zmian na stronie. Będą to kosmetyczne poprawki, które będą miały na celu zapewnienia czytelnikom łatwiejszego poruszania się po blogu. W związku z powyższym proszę o wyrozumiałość w przypadku, gdy wchodząc na blog spotkacie prozaiczny napis „przepraszamy, trwają prace na stronie”… Jeśli już przy technicznych informacjach jesteśmy, to pragnę z tego miejsca podziękować wam za ponad 900 wbitych lajków na Facebooku. To bardzo budujące i zachęcające do dalszego działania w tak zwanej sieci. Wracając jeszcze na moment do kwestii konta na Instagramie… Szczerze mówiąc moje niezdecydowanie związane zrobieniem owego kroku wynikało z moich przykrych doświadczeń z podobnego typu portalami społecznościowymi. Osobiście uważam, że tzw. „społecznościówki” nie mają żadnego szacunku dla swoich konsumentów. W tym roku padłem ofiarą kilku fejkowych kont w sieci – skradziono mi tożsamość – i doświadczyłem przykrej próby usunięcia konta z pewnego portalu…

ilu_kierowanie

Pamiętacie jak jakiś rok temu recenzowałem portale towarzyskie? Założyłem wtedy konto na portalu znanym pod nazwą „Badooo”. Owe konto powiązałem ze sowim profilem na Facebooku i jakiś czas temu znalazłem w powiadomieniach link przekierowujący mnie na wspomniany portal. Chciałem wykorzystać okazje i usunąć konto na „Badoo”. Okazuję się to jednak niemożliwe, jeżeli nie pamiętam hasła i adresu e-mail podanego przy rejestracji. Pomijam już kwestie szukania przycisku „usuń”, który po 40 minutach przyglądaniu się ustawieniom znalazłem przy pomocy lupy. Na te chwilę pozostało mi pozmieniać wszystkie dane i dodać zdjęcie które – może – zostanie zauważone przez administratorów strony. Nie piszę o tym aby się publicznie żalić. Po prostu może ktoś z was wie jak usunąć ostatecznie konto z tego portalu? Bardzo mi na tym zależy, czekam na wasze komentarze. Zapraszam raz jeszcze na nowo powstałe konto na Instagramie i do napisania/zobaczenia niebawem! Cześć 🙂 .

x

Otagowane ,

7 thoughts on “„A gdyby tak być na bieżąco?” – czyli konto na instagramie i jesienne porządki na blogu.

  1. coco pisze:

    fajowo flower poszedł 🙂

    Polubienie

  2. magdabraf pisze:

    miałam ten sam problem z baduuu ;/

    Polubienie

  3. Fragles pisze:

    No i spoko 😉 f the system 😀

    Polubienie

  4. fidzia pisze:

    🙂 super

    Polubienie

  5. natiskowronska pisze:

    miałam ten sam problem na badoo,
    po 1 przycisku „usun” szukalam caly dzien w tym chorym panelu ustawienia
    po 2 pytano mnie przy usuwaniu o tysiace powodow dlaczego chce zamknac konto
    po 3 kiedy chcialam jak najszybciej kilkac powod inne to kazali mi pisac slownie dlaczego
    po 4 kilka razy wyskakiwal komunikat czy aby na pewno
    po 5 w koncu po 3 komunikacie zapytali czy wzamian za konto premium bym nie zostala
    po 6 kiedy udalo mi sie wypelnic wszystko mialam czekac na zwrotnego maila od nich ktorego do dzisiaj nie dostalam
    SKANDAL
    moze nakrecisz odcinek na yt o tym? 🙂

    Polubienie

  6. powalacace pisze:

    instagram ;(

    Polubienie

  7. Lykkultury pisze:

    Super!! Śledzę

    Polubienie

Skomentuj

