„Mogę udawać, że nie mam lęku wysokości” – czyli czeska ścieżka turystyczna wśród koron drzew.

wiezaczechy

Podniosły spacer.

Dzisiaj smaczek podróżniczy. Czy wiedzieliście, że można spacerować wśród koron drzew? Brzmi trochę abstrakcyjnie, wiem. Tytułową atrakcję znajdziemy w Lipnie, nad Wełtawą w regionie Szumawa, na południu Czech. W lipcu 2012 roku odbyło się oficjalne otwarcie „podniebnych ścieżek”. Na zdjęcia, które dziś wam prezentuje trafiłem w sieci przez zupełny przypadek. Upłynęło kilka dni zanim dotarłem do informacji dotyczących ich genezy. Z początku myślałem, że tytułowa atrakcja, to tak naprawdę zwykła internetowa ściema. Oczywiście, że nie  Długość trasy wynosi 675 metrów. Twórcy atrakcji pomyśleli praktycznie o wszystkim, nie tylko o kwestiach bezpieczeństwa – drewniana konstrukcja podpierana jest przez 75 słupów, poręcze i siatkę  z obu stron ścieżki. Cała trasa jest dostępna dla osób niepełnosprawnych i wózków dziecięcych. Co czeka spacerowiczów na końcu podniebnej atrakcji? Niesamowita 40-metrowa wieża widokowa, której walory możecie podziwiać na poniższych fotografiach 🙂 . Dla mnie rewelacja. A co wy o tym myślicie? Jak zawsze, gorąco zapraszam do dzielenia się swoimi przemyśleniami w komentarzach.

1

2

Otagowane , ,

5 thoughts on “„Mogę udawać, że nie mam lęku wysokości” – czyli czeska ścieżka turystyczna wśród koron drzew.

  1. KAMILP pisze:

    super ! 🙂

    Lubię to

  2. fidzia pisze:

    rewelacja, nie wiedziałam, że coś takiego znajduje się u naszych sąsiadów! 😛

    Lubię to

  3. Fragles pisze:

    Byłem tam:) polecam

    Lubię to

  4. powalacace pisze:

    Fajne, można kiedyś się wybrać 🙂

    Lubię to

Skomentuj

