„Sobota z niespodzianką” – czyli piękno przyrody, piski opon BMW i małe penisy na drugim planie.

niebo

Sympatycznie.

To był bardzo spokojny dzień, dawno nie czułem się tak wypoczęty. Mimo obowiązków dnia codziennego udałem się do miasta w celu załatwienia kilku prywatnych formalności. Piękne słońce, delikatny wiatr i dużo pozytywnej energii. Po załatwieniu głównych celów zaplanowanych na dzisiejszy dzień, postanowiłem wrócić do domu pieszo i połapać przy okazji trochę pokemonów. Tak. Gram w pokemony i się tego wcale nie wstydzę 🙂 . Będąc jeszcze w centrum miasta stwierdziłem, że zanim wyruszę w dalsza drogę zrobię sobie małą przerwę. Kupiłem cztery bułki pszenne i zimny kefir w pobliskim sklepie. Idealnym miejscem na drugie śniadanie okazały się schody poznańskiego Centrum Kultury Zamek. Już miałem zacząć konsumpcje świeżych bułeczek gdy nagle… moim oczom ukazała się postać mojej przyjaciółki z daaawnncyh lat. Sasza wracała właśnie z pracy, a dokładniej z poznańskiego Teatru Tańca 🙂 . Po kwadransie rozmów mieszczących się w szufladzie „co u ciebie?” naszą konwersacje przerwał przeraźliwy pisk opon… AGRARARRERRRIIIIIIIIIIIŁŁŁŁŁŁP !!!

Pewien dżentelmen prowadzący samochód marki BMW chciał zwrócić na siebie uwagę i przejeżdżając przez skrzyżowanie obdarował przechodniów hektolitrami pisków i zapachów spalonej gumy. „Gangsterek…” – wymruczałem pod nosem. W odpowiedzi na moje podsumowanie Sasza – w typowy dla siebie sposób – odniosła się do śmierdzącej sytuacji, cyt. „Bartek, wiesz co kobiety sobie myślą, gdy widzą faceta popisującego się w ten sposób?” . Pokiwałem przecząco głową, domyślając się braku retoryczności postawionego pytania. „Myślą, że facet ma małego penisa i masę kompleksów zamiast klasy” – opowiedziała Sasza wyjmując kolejnego papierosa z paczki.

yao_ming_true_story_plz_by_mingtruestoryplz-d5qtvjo

Otagowane ,

8 thoughts on “„Sobota z niespodzianką” – czyli piękno przyrody, piski opon BMW i małe penisy na drugim planie.

  1. MOnia pisze:

    nice 🙂

    Polubienie

  2. powalacace pisze:

    Potwierdzam 🙂

    Polubienie

  3. wera pisze:

    bartuniuniu kiedy odcinek o twardzielach kina który zapowiadałeś? pozdrawiam ciepło 🙂

    Polubienie

  4. cezarytorek pisze:

    Polubienie

  5. nom pisze:

    dobrego wieczoru 🙂

    Polubienie

  6. Fragles pisze:

    Wiecej tego typu wpisow please! 🙂

    Polubienie

  7. LC pisze:

    zgadzam się z Saszą 🙂 zamiast uznania – budzą politowanie

    Polubienie

  8. morena pisze:

    😀

    Polubienie

Skomentuj

