„To już dwanaście miesięcy” – czyli mija rok, odkąd przeniosłem bloga na platformę WordPress :) .

urodzinooooooooooooy

Ach ten czas…

A to niespodzianka! Już miałem zabierać się za pisanie kolejnego wpisu tematycznego, a tu nagle administratorzy platformy zaskoczyli mnie powyższym komunikatem. Hmm… swoją przygodę z pisaniem zacząłem już kilka ładnych lat temu, a właściwe urodziny bloga przypadają w okolicach lutego 🙂 . Niemniej jednak faktem jest, że równiutki rok temu przeniosłem bloga na bieżącą platformę i była to – chyba ostatnia i trzecia w historii – „internetowa przeprowadzka”. Co się działo na blogu przez ten rok? Głupie pytanie. A raczej odpowiedź na nie byłaby zdecydowanie za długa. Niemniej jednak wypada mi w związku z rocznicą podzielić się wami komentarzem odnośnie statystyk na blogu. Tym bardziej, że często mnie o nie pytacie w wiadomościach prywatnych. W związku z faktem, że wpisy pojawiające się na mojej stronie udostępniam na wielu rożnych platformach – często odbiorcy czytają moje wpisy nie wchodząc bezpośrednio na mojego bloga, a co za tym idzie nie zostawiając po sobie śladu w statystykach – trudno mi jest podać dokładną liczbę czytelników.

Analizując podstawowe media społecznościowe mogę w przybliżeniu stwierdzić, że mojego bloga do tej pory odwiedzono około 300 000 razy, skomentowano 1783 razy na samym WordPressie, a prenumerujących wpisy – stałych czytelników – szacuje się na około 1120… Bardzo mnie to cieszy i motywuje do dalszego działania 🙂 !  Dziękuję wszystkim za kolejny rok razem. Tak jak napisałem wcześniej, właściwe urodziny będziemy obchodzić dopiero w lutym. Dziś w związku z zaistniałą sytuacją postanowiłem po prostu zdradzić Wam kilka faktów ze świata kuluarów administracji bloga. Jeżeli chcesz przyczynić się do promocji witryny,a co za tym idzie docenić moją prace, to polub fp bloga lub subskrybuj mój kanał na YouTube 🙂 . Dziękuję z góry i miłej niedzieli życzę!

cv

 

 

 

Otagowane ,

8 thoughts on “„To już dwanaście miesięcy” – czyli mija rok, odkąd przeniosłem bloga na platformę WordPress :) .

  1. VelvetWanda68 pisze:

    SUB poszedł 😀

    Polubienie

  2. fragles pisze:

    gratki;)

    Polubienie

  3. felicja pisze:

    sub poszedł! powodzenia! świetny kanał 🙂

    Polubienie

  4. cezarytorek pisze:

    łapaj suby ❤ ❤ ❤

    Polubienie

  5. KAMILP pisze:

    SUPER 🙂 zasubowalem już dawno 😀

    Polubienie

  6. powalacace pisze:

    Świetnie, powodzenia w dalszym prowadzeniu bloga 🙂 Fp jest polubiony i kanał również za subskrybowany 🙂

    Polubienie

  7. vava pisze:

    gratki 😛

    Polubienie

  8. moglidalkies pisze:

    SUB POLECIAŁ POZDRAWIAM I GRATULUJE 😀

    Polubienie

Skomentuj

