„Urodziny Seniorki” – czyli moja babcia kończy 84 lata i nie ma zamiaru tracić czasu na głupoty!

kr

Pozytywnie! 😉

Ach moi Kochani, mam dzisiaj bardzo dobry humor. Właśnie wróciłem od mojej babci, która dokładnie dziś o godzinie 16.30 skończyła 84 lata! Piękny wiek. Wracając spacerkiem do domu stwierdziłem, że podzielę się z Wami moją refleksją i pozytywną energią płynącą z dzisiejszego dnia. Jak cześć z Was wie, bardzo rzadko dzielę się na moim blogu prywatnością związaną z moimi najbliższymi. Moja babcia i dzisiejszy wpis to nie „kolejna zapisana kartka pamiętnika”. Siedząc przy urodzinowym stole obserwowałem swoją kochaną seniorkę. Brzmi trochę ckliwie. No i dobrze. Starsi ludzie – przynajmniej moja babcia – mają w sobie coś niesamowitego. Coś, co wynika ze zrozumienia życia. Zrozumienie życia z kolei wynika ze świadomości, że nigdy tak do końca go nie zrozumiemy. Co jest na mecie tego toku myślenia? Pełna akceptacja otaczającej nas rzeczywistości. Obserwując dzisiaj moją babcie zauważyłem, że nie nowy blender czy dobrze upieczone ciasto jest powodem jej permanentnego uśmiechu… Jej śnieżno biały „protezowy” – ale jakże naturalny – uśmiech spowodowany był faktem, że widzi wszystkich swoich najbliższych przy jednym stole.

Moja babcia jako jedyna nie poruszała podczas dzisiejszego spotkania tematów polityki, nie użalała się nad swoją niepełnosprawnością i złą pogodą za oknem. Po prostu była tu i teraz, doceniając zapach piątkowej kawy. To był wspaniały dzień. Więcej takich proszę 🙂 . A i jeszcze jedno. Jeżeli chcecie poznać moją babcię nieco bliżej, polecam Wam zajrzeć tutaj i obejrzeć odcinek specjalny mojego kanału na YouTube. Uważam, że warto 🙂 .

SAM_1858

Otagowane ,

6 thoughts on “„Urodziny Seniorki” – czyli moja babcia kończy 84 lata i nie ma zamiaru tracić czasu na głupoty!

  1. morelowysong pisze:

    uroczo 🙂

    Lubię to

  2. poranakawe.pl pisze:

    super 🙂 🙂

    Lubię to

  3. magda braf pisze:

    jak uroczo 🙂 100 lat babci! 🙂

    Lubię to

  4. zuzia pisze:

    100! 😛

    Lubię to

  5. walterwit pisze:

    seta i więcej! 😛

    Lubię to

  6. powalacace pisze:

    Słodko, fajna musi być ta Twoja Babcia 🙂

    Lubię to

Skomentuj

