Rozmiar i pomysłowość – czyli zjawiskowa opera w Austrii i magia „wielkości”.

kr

Duża Sztuka…

Dziś mam dla Was duży smaczek, w postaci jednej z najpiękniejszych oper świata! Przyznam szczerze, że kiedy po raz pierwszy zobaczyłem tytułowe miejsce, miałem wrażenie, że oglądam screena z jakiejś gry pod tytułem „Walka  z ostatnim bossem”. Naturalnie myliłem się. Miejsce, o którym dzisiaj mówię – a raczej piszę 🙂 – to australijska opera znajdująca się w  Bergencji. Miejsce najczęściej kojarzone z festiwalem „Bregenz Festival” – o którym więcej informacji znajdziecie tutaj. Zapraszam Was do przytulenia wzrokiem tego niezwykłego miejsca, a co za tym idzie wybitnych scenografii teatralnych, których główną – lecz nie jedyną – cechą jest rozmiar. Na niektórych fotografiach zamieszczonych poniżej znajdują się ludzie, dzięki czemu oglądając zdjęcia, możemy wyobrazić sobie wielkość przedstawianych elementów. Miłych doświadczeń dla oka życzę! Ja tymczasem wracam do wspomnianego w poprzednich postach „urlopu”, z którego wspomnieniem podzielę się z Wami niebawem! Acha, jeszcze jedno. W tym tygodniu na blogu pojawi się kolejny odcinek mojego kanału YouTube, na który bardzo serdecznie zapraszam! Pa!

 

Otagowane , ,

6 thoughts on “Rozmiar i pomysłowość – czyli zjawiskowa opera w Austrii i magia „wielkości”.

  1. magda braf pisze:

    zajebiste!

    Lubię to

  2. MOnia pisze:

    byłam w zeszłym roku!! 🙂

    Lubię to

  3. walterwit pisze:

    niesamowicie to wygląda O,O!!!

    Lubię to

  4. walterwit pisze:

    krzesła są chyba najciekawsze 🙂

    Lubię to

  5. ktoś pisze:

    odgrzewany temat

    Lubię to

  6. powalacace pisze:

    Super, trzeba się wybrać 🙂

    Lubię to

Skomentuj

