„Figaj na maj” – czyli koniec pisania o polityce, zmiany na blogu i Vblog w przygotowaniu…

kr

Dzień dobry! 😉

No i kolejny miesiąc za nami. Maj, jak część z  Was już wie, będzie „przełomowym czasem” dla mojego bloga. Zmiany, zmiany i jeszcze raz zmiany. Po pierwsze – sprawa tematyki witryny. Od jakiegoś czasu skutecznie odklejałem się od polityki i dziwnych – męczących oko – spraw z nią związanych. W efekcie na blogu nie znajdziecie już bezpośredniej kategorii wpisów, jaką była „polityka i społeczeństwo”. Zmieniamy kierunek działania na blogu i stawiamy od tej pory w stu procentach na sztukę z domieszką psychologii. Naturalnie od czasu do czasu pewnie zdarzy mi się jeszcze o czymś „a-politycznie” napisać w kategorii „Figaj prywatnie”.  Nie będzie to już jednak główny filar tematyczny strony, a jedynie moje luźne – bardzo prywatne – refleksje. Po drugie – tak jak obiecałem w zeszłym miesiącu – w ciągu najbliższych dwóch tygodni witryna zmieni swój adres. Stwierdziłem, że po trzech latach działalności w sieci czas na „profesjonalne” podejście do sprawy. Wysłaliście mi wiele propozycji dotyczących pomysłu na nowy adres bloga, dziękuję za wszystkie maile i komentarze. Niestety nie udało mi się wybrać jeszcze zwycięskiego linka i nowy adres będzie pewnie zagadką – również dla mnie – do ostatniej chwili przed modernizacją.

Po trzecie  – blog w tym miesiącu wzbogaci się o oczekiwany od roku kanał YouTube 🙂 ! Tak, dobrze rozumiesz. Po ponad dwunastu miesiącach zapowiedzi, mam przyjemność poinformować, że w bieżącym miesiącu „zaczynamy przygodę z Vblogiem”. Po czwarte – jak już pewnie zauważyliście, zmieniła się nieco aparycja mojej witryny. Zmiany graficzne i modernizacje struktury to tylko początek prac, jakie przewiduję w tym miesiącu na stronie. Najprawdopodobniej zaraz po zmianie adresu bloga, zainwestuję również w nowy projekt szablonu strony. Szczegółów na razie nie podaję, efekty zobaczycie niebawem. Na koniec słowo na temat statystyk bloga.

1458919714_em7ylc_600 (1)

Z uśmiechem na ustach pragnę podzielić się z Wami informacją, że dzienne odwiedziny mojej strony można było liczyć w zeszłym miesiącu w tysiącach! Podkreślam „odwiedziny”, a nie wyświetlenia 🙂 . Rekord witryny padł 28 kwietnia, kiedy na stronie znalazło się 3 467 osób zostawiających po sobie ślad, 3 923 wyświetleń. Super! Nawet nie wiecie, jak bardzo to motywuje do dalszego działania. No i jeszcze fanpage, mamy już ponad 600 laików – może to niewiele, ale pamiętajmy, że polubić witrynę na Facebooku można dopiero od niedawna 🙂 . Powyżej zamieściłem screeana z „kuluarów administratorskich” mojej strony. Na koniec pragnę gorąco podziękować wszystkim, którzy swoją obecnością i czynnym zaangażowaniem pomagają mi współtworzyć bloga, duże wyrazy szacunku i wdzięczności w Waszą stronę. Dla osób, które chciałby być na bieżąco i śledzić mojego bloga polecam przytulenie laikiem fp, który znajdziecie tutaj. Dzięki temu będziecie informowani o nowych wpisach, posmakujecie kilku kulturalnych ciekawostek i co ciekawe w zakładce jego wydarzeń znajdziecie wszystkie premiery filmowe, które czekają nas w najbliższym czasie. Serdecznie zapraszam i do napisania niebawem! 😀

like-me-on-Facebook

Otagowane , ,

8 thoughts on “„Figaj na maj” – czyli koniec pisania o polityce, zmiany na blogu i Vblog w przygotowaniu…

  1. Oleńka pisze:

    super! 🙂 nóżki ❤ ❤ ❤

    Polubienie

  2. moskwa pisze:

    rewelka, czekam na kanał 🙂

    Polubienie

  3. morelowysong pisze:

    jedno z moich ulubionych miejsce w necie 😀

    Polubienie

  4. oksana pisze:

    super! 🙂 🙂 pozdrawiam z krakowa

    Polubienie

  5. coco pisze:

    nice 🙂 będę odwiedzać

    Polubienie

  6. nicola pisze:

    MA PAN SEXY NOGI :d

    Polubienie

  7. nagiel pisze:

    bardzo sympatyczny blog 🙂 wciąga 🙂

    Polubienie

  8. powalacace pisze:

    Super ekstra, jestem ciekawa co z tych zmian wyniknie w praktyce, póki co statystyki mówią same za siebie 🙂

    Polubienie

Skomentuj

