A ja czekam i czekam i czekam… – czyli sytuacje z codzienności zaczerpnięte.

kr

Pan tu nie stał…

Studentom pewnie nie muszę tłumaczyć, co znaczy czekanie w kolejce na uczelni. Dziś po raz kolejny przyszło mi poczuć zapach PRL -u. Nie chcę być mylnie zrozumiany. Nie mam zamiaru się dzisiaj użalać. Zresztą sam sobie jestem winien. Ludzie oczekujący w kolejkach do Pani Dziekan to w 90% osoby, które coś spieprzyły i teraz chwytają się ostatnich desek ratunku. Tak, mówię teraz również o sobie. Pisząc bieżący post, nadal kwitnę w kolejce „trzymając w rączkach” wniosek o przedłużenie sesji pierwszego semestru… Przez problemy zdrowotne nie udało mi się ze wszystkiego rozliczyć i dziś zmuszony jestem udać się z „oczkami kota” do dziekańskich komnat. Pół biedy, że mam rewelacyjne władze mojego wydziału, w tym Panią Dziekan. Lizus !!! Niekoniecznie. Mówię, jak jest. Dzisiejszy wpis bardziej w charakterze „pamiętnikowym”. Chciałem się do Was odezwać, tak spontanicznie :). Dodam może jeszcze, że w bieżącym tygodniu pojawi się na mojej stronie ciekawy – mam nadzieję – artykuł dotyczący „wmówionych stanów lękowych”. Tyle w kwestii zapowiedzi. Wracam do swojej nauki cierpliwości i pokory. Jeszcze 30 osób przede mną. Kofeino, pomóż!

Otagowane ,

6 thoughts on “A ja czekam i czekam i czekam… – czyli sytuacje z codzienności zaczerpnięte.

  1. konwozniak pisze:

    ja wczoraj tak spędziłem połowę dnia ;/

    Polubienie

  2. magda braf pisze:

    wytrwałości 🙂

    Polubienie

  3. aniazab89 pisze:

    widziałam Cię dzisiaj na uniwerku! 😀

    Polubienie

  4. borysek333 pisze:

    kiedy rusza pana kanał na Youtube?

    Polubienie

  5. magda braf pisze:

    w zapowiedziach kwietniowych bylo napisane że możliwe że już w tym miesiącu

    Polubienie

  6. powalacace pisze:

    I się udało 🙂 To ja czekam cierpliwie na artykuł, chętnie przeczytam 🙂

    Polubienie

Skomentuj

