Figaj na marzec – czyli podsumowanie Gali Twórców 2015 i chwila przerwy…

kr

Dziękuję!

Moi Kochani, Gala Twórców 2015 już za nami, dzięki Wam mój blog zdobył 17 miejsce w Kategorii „Publicystyka”! Jest to dla mnie bardzo duże wyróżnienie, tym bardziej, że w bieżącym roku konkurowałem z 163 innymi blogami! Dokładne statystyki znajdziecie tutaj. Raz jeszcze bardzo dziękuję Wam za wsparcie, sms-y, motywacje i uśmiech 🙂 . Kto wie, może w następnym roku uda się znaleźć w pierwszej dziesiątce? Warto mieć marzenia i dawać szanse na ich realizacje. Naturalnie, z tego miejsca pragnę pogratulować laureatom Gali i złożyć metafizyczny uścisk dłoni, pozbawiony biało-czerwonego deseniu zazdrości. Mam nadzieję, że każdy z nominowanych – i nie tylko – autorów witryn wyciągnie z tego doświadczenia pozytywne wnioski, które zmotywują go do dalszej pracy. Ja przynajmniej tak mam! Naturalnie, nie chcę być hipokrytą w stosunku do wcześniejszego zdania, ale mam dla Was – mniej lub bardziej – smutną informację. Niestety, z powodów problemów zdrowotnych, muszę zawiesić swoje działania na blogu przez zaczynający się właśnie miesiąc. Mam nadzieję, że przez ten czas nie zapomnicie adresu mojej witryny i spotkamy się już na początku kwietnia.

Naturalnie, przez najbliższy miesiąc, wszystkie moje koncerty również zostają odwołane. Pozwolę sobie przypomnieć, że cały czas przygotowuję zapowiadany już przeze mnie od kilku miesięcy kanał na YouTube. Kto wie, może wystartujemy z nim już w kwietniu? Nie obiecuję, ale również nie wykluczam takiej opcji. Pożyjemy, zobaczymy… dziękuję Wam raz jeszcze i do zobaczenia niebawem! Zw 🙂 !

Otagowane ,

8 thoughts on “Figaj na marzec – czyli podsumowanie Gali Twórców 2015 i chwila przerwy…

  1. Adam Kucharski pisze:

    wpis z opóźnieniem się pojawił :/ zaglądam tutaj codziennie, ych trudno czekam na kwiecień 🙂

    Lubię to

  2. Karolina Kownak pisze:

    gratulacje !!!

    Lubię to

  3. magda braff pisze:

    już się nie mogę doczekać 😀

    Lubię to

  4. asia palusz pisze:

    CZEKAM

    Lubię to

  5. korneliamatuszewska pisze:

    gratulacje 😛

    Lubię to

  6. klara86 pisze:

    gratki, to pozostaje czekać na kwiecień

    Lubię to

  7. Natasza pisze:

    wysyłałam 😀 moje gratulacje wyniku

    Lubię to

  8. powalacace pisze:

    Gratki, wspaniały wynik, jestem bardzo dumna 🙂

    Lubię to

Skomentuj

