Mój blog bierze udział w Gali Twórców 2015! Proszę o Wasze głosy!

kr

Liczę na Was!

Kochani, tak jak wcześnie zapowiadałem, moja witryna bierze udział w Gali Twórców 2015! Od prawie roku czekałem na owe wydarzenie 🙂 . W zeszłym roku mój blog zajął 30 miejsce, gdzie konkurował z 322 innymi witrynami. Zaryzykuję stwierdzenie, że mało brakowało…  W tym roku blog figajpisze.wordpress.com został przydzielony do kategorii „Publicystyka”. Rozpoczęło się głosowanie SMS-owe w konkursie i pierwsza tura głosowania ma wyłonić po 10 blogów i twórców video z każdej kategorii oraz po 30 tekstów i materiałów video, które trafią pod ocenę Jurorów. Aby mi pomóc wystarczy wysłać SMS o treści F11119 na numer 7124 🙂 . Koszt sms to tylko 1,23 zł. Środki uzyskane przez organizatora z głosowania SMS zostaną przekazane Fundacji Dziecięca Fantazja, której celem jest spełnianie marzeń dzieci zmagających się z chorobami zagrażającymi życiu i nieuleczalnymi. W zeszłym roku fundacja zebrała 63 623 zł! Więcej informacji na temat konkursu znajdziecie klikając tutaj. Bardzo gorąco liczę na Wasze Wsparcie. A i jeszcze taka informacja techniczna, z jednego numeru telefonu można wysłać jedynie jeden głos! głosowanie potrwa do 1.03.2016 –  Liczę na Was bardzo gorąco!

z19607821IER,Hejt-Stop

Otagowane , ,

11 thoughts on “Mój blog bierze udział w Gali Twórców 2015! Proszę o Wasze głosy!

  1. Magda Braff pisze:

    głos oddany!!!

    Lubię to

  2. Magda Braff pisze:

    🙂 🙂

    Lubię to

  3. kajecik pisze:

    sms poszedl! powodzenia! 😀

    Lubię to

  4. powalacace pisze:

    Wysyłamy 🙂 Szczytny cel i jednocześnie możliwość wyrażenia uznania dla autora bloga, pięknie, jestem jak najbardziej na tak! I kolejny plus w moich oczach za promowanie wspaniałej inicjatywy dla chorych dzieci! 🙂

    Lubię to

  5. Jutawalenca pisze:

    TRZYMAM KCIUKI 😀

    Lubię to

  6. anasti pisze:

    sms poleciał – powodzenia!

    Lubię to

  7. pola88 pisze:

    wysłałam również mistrzu

    Lubię to

  8. daga pisze:

    głos oddany! jest pan w czołówce wiedze gratuluje!!!

    Lubię to

  9. daga pisze:

    😀

    Lubię to

  10. Anastazja79 pisze:

    głos oddany trzymam kciuki jest pan wielki! 😀

    Lubię to

  11. magda pisze:

    wysłane 😀

    Lubię to

Skomentuj

