„Delirium” już w sprzedaży! – czyli przed premiera mojej nowej książki!

kr

Nie ukrywam satysfakcji.

Z satysfakcją na buzi – i w prawej dłoni – pragnę zawiadomić, że od jutra będzie można nabyć pierwsze wydanie mojej nowej książki! Jedyne, co musicie zrobić, to złożenie zamówienia drogą mailową – wszystkie informacje znajdziecie tutaj. Książkę można nabyć w dwóch postaciach, drukowanej w miękkiej okładce w cenie 35 złotych i w formie pdf, w cenie 18 złotych. Dla osób, które właśnie dowiedziały się, że napisałem książkę, pozwolę zacytować samego siebie i przybliżyć Wam odrobinę „Delirium” :). Do napisania tytułowego kryminału przygotowywałem się od dwóch lat. Samo zbieranie materiałów do książki zajęło mi ponad pół roku. ”Delirium” to opowieść o kontrowersyjnym inspektorze policji (James Brown), który zmagając się z chorobą alkoholową stara się rozwiązać najważniejsze w jego życiu śledztwo; które jak na dobry kryminał przystało otulone jest tajemnicami z przeszłości. James Brown po zakończeniu terapii odwykowej zmierzy się z zagadką, do której rozwiązania prowadzi droga przyprawiona brutalnością, seksem, psychoanalizą i ironicznym poczuciem humoru. W tym miejscu, znajdziecie pierwszą cześć książki zatytułowaną „Aperitif”.

Jeśli masz chwilę czasu i ciągnie Cię literatura barwiona mrokiem, to tytułowa pozycja powinna umilić Ci wieczór lepiej niż Ballantine’s! Jeśli zaintrygowałem Was w jakikolwiek sposób, zachęcam do przytulenia oczkami pierwszych recenzji książki, które znajdziecie tutaj. Jeśli przeczytałeś/aś już „Delirium” byłbym bardzo zobowiązany, gdybyś podzielił/a się swoją opinią we wcześniej wspomnianej zakładce lub polubiła stronę książki na fb – fanpage znajdziesz tutaj. Nic dodać, nic uciąć. Gorąco zachęcam do lektury. Poniżej wideo, zapowiedź tegorocznej premiery książki.
Naturalnie o wszystkich aktualnościach i wydarzeniach związanych z promocją „Delirium” będę informował na bieżąco na blogu i fanpag-u książki. Do napisania! 🙂

 

Otagowane ,

7 thoughts on “„Delirium” już w sprzedaży! – czyli przed premiera mojej nowej książki!

  1. Magda Braf pisze:

    dlaczego nie bylo wpisow w tym tygodniu???????????

    Polubienie

  2. adamkontar pisze:

    zamawiam koniecznie!

    Polubienie

  3. Ewelina86 pisze:

    CZYTAŁAM – polecam gorąco 😀

    Polubienie

  4. karola pisze:

    gratulacje

    Polubienie

  5. angela pisze:

    musze ją mieć@@@@@@@@@@@@!!!!!!!!!!

    Polubienie

  6. kajecik pisze:

    gratki!

    Polubienie

  7. powalacace pisze:

    A ja mam już jeden egzemplarz w domu, jestem w połowie książki, przyznaję, że wciągająca 🙂

    Polubienie

Skomentuj

