Nutki Sinatry schodzą ze sceny, dziękuję poznaniakom za obecność! ;)

kr

New York!

Dziękuje wszystkim, którzy zdecydowali się na spędzenie wieczoru razem ze mną i Teatrem STP! To był magiczny wieczór. Mam nadzieję, że nie tylko dla mnie. Poniżej zamieściłem kilka foto wspomnień dzisiejszego występu. Z góry przepraszam za jakość, ale dostałem je dzięki uprzejmości jednego z widzów. Recital „Halo Sinatra?!” opuszcza na chwilę poznańską scenę, tylko po to, aby ustąpić miejsca kolejnym widowiskom, na które serdecznie zapraszam. Szczegółowy repertuar znajdziecie na stronie Studia Teatralnego Próby (www.studioproby.pl). O zapowiedziach wydarzeń z moim udziałem nie będę dzisiaj pisał, ponieważ zbliża się wielkimi krokami luty, a co za tym idzie oficjalne aktualizacje zapowiedzi na mojej stronie. Uzbrójcie się w cierpliwość i zajrzyjcie na mojego bloga pierwszego lutego. Jedyne co mogę na tę chwilę zdradzić, to to, że w lutym tytułowy recital nie zagości na poznańskiej scenie. Bardzo lubię recital piosenek Franka Sinatry, ale najnormalniej w świecie muszę od niego trochę odpocząć. Zresztą, co tu dużo mówić, nawet największym fanom czerwonych jagód, przy piętnastej ich porcji z rzędu, zacznie się odbijać. Jestem brutalny w metaforach. Wiem.

Korzystając z okazji pragnę przypomnieć, że niebawem mój blog weźmie udział w corocznym konkursie na „Blog Roku”. Piszę o tym teraz, ponieważ nie wiem, czy przez najbliższe dni będzie na to okazja. Liczę gorąco na Wasze wsparcie. W zeszłym roku pokazaliście na co Was stać i bardzo mało brakowało, aby witryna FigajPisze trafiła do dziesiątki najlepszych blogów publicystycznych w kategorii „Życie i Społeczeństwo”. Ach… Już nie mogę się doczekać! Tak więc jeszcze raz dziękuję za dzisiaj i życzę Wam spokojnej nocy z nutkami Franka w tle :). Dobranoc.

 

Otagowane , , ,

5 thoughts on “Nutki Sinatry schodzą ze sceny, dziękuję poznaniakom za obecność! ;)

  1. Tosia Walecka pisze:

    🙂 🙂

    Polubienie

  2. magda braff pisze:

    było zjebi*****cie!! 😛

    Polubienie

  3. hybercik pisze:

    byłem super sprawa! 😛

    Polubienie

  4. ANIELAMakowska pisze:

    ciekawy z pana facet [pozdrawiam 🙂

    Polubienie

  5. powalacace pisze:

    Genialne przedstawienie, ciekawie było zobaczyć Cię w takim wydaniu po Kwintusie 🙂 A najbardziej podobała mi się ta część o yorkach 😉

    Polubienie

Skomentuj

