„Figaj schodzi ze sceny” – czyli dziękuję Wszystkim obecnym i zapraszam na kolejne wydarzenia! :)

kr

Dzięki za uwagę! 🙂

Dziękuję Wszystkim, którzy zdecydowali się spędzić dzisiejszy wieczór razem z Teatrem STP i sztuką „Bakchanalia”! To było naprawdę niesamowite doświadczenie i źródło dużej motywacji do dalszej pracy. Z tego miejsca chciałbym podziękować nowej obsadzie sztuki, Martynie Wiśniewskiej, Łukaszowi Wolffowi i Sylwestrowi Sitkowiakowi za ich determinacje, trud i systematyczność w pracy.  To było coś! Scena nie tylko dała, ale również zabrała mi dużo energii. Dlatego też pozwolę sobie dzisiaj na dietę w słowach i zacytuję innych, a konkretniej Was drodzy widzowie, cyt. „Dziękuję za zaproszenie na „Bakchanalia”. Gratuluję całej ekipie STP na czele z p. Bogdanem Żyłkowskim za całokształt tego spektaklu. Byłam miło zaskoczona lekkością tej komedii, prostotą scenografii i kostiumów. Podobał mi się też dobór aktorów do poszczególnych ról. Każdy sprawiał wrażenie, że dobrze odnalazł się w granej postaci. Tematyka sztuki pokazała, że miłość jest najważniejsza w życiu. Każdy człowiek jej szuka. Czasem niektórzy lokują swoje uczucia w sposób zaskakujący. Sztuka lekko ironizowała o zoofilii, transwestytyzmie, homoseksualizmie…

Jednak wniosek końcowy zachęca wszystkich do tolerancji, aby każdy mógł żyć, jak chce. Ja powiedziałabym, że każdy człowiek bez względu na to kim jest i jak żyje zasługuje na szacunek.” – podpisano „Fanka M.S.”- takie słowa to duży motywator dla każdego artysty. Poniżej znajdziecie nagranie z premiery tytułowego widowiska. Mam nadzieję, że przypomni ono Wam dzisiejszy wieczór, a tych którzy dzisiaj do nas nie dotarli, zachęci do śledzenia repertuaru Teatru STP na bieżąco. Swoją drogą pragnę poinformować, że nasz teatr ma nową witrynę internetową, którą znajdziecie tutaj.
Następny projekt z moim udziałem w Teatrze STP już za tydzień – 29.01.2016 – pt. „Halo Sinatra!?”, więcej informacji na podanej przed chwilą stronie STP i w zakładce „Zapowiedzi”. Jeszcze raz dziękuję za dzisiaj i do zobaczenia mam nadzieje niebawem 🙂 !

Otagowane , ,

5 thoughts on “„Figaj schodzi ze sceny” – czyli dziękuję Wszystkim obecnym i zapraszam na kolejne wydarzenia! :)

  1. Kamil94 pisze:

    nice 🙂

    Lubię to

  2. Marysia86 pisze:

    rewelacyjny spektakl!! ❤

    Lubię to

  3. Piotr Jastrzębski pisze:

    byłem i gorąco polecam 🙂

    Lubię to

  4. Marzenka pisze:

    Uśmiałam sie do łez!

    Lubię to

  5. powalacace pisze:

    Fajne to było. Byłam 2 razy 🙂 A kiedy Figaj wraca na scenę? 🙂

    Lubię to

Skomentuj

