Zaczynam ostatnie praktyki! Czyli jeszcze kilka miesięcy i będą do mnie mówić Panie Terapeuto…

kr

Za chwilę meta…

Kochani czas szybko leci/płynie i już za kilka miesięcy czekają mnie ostatnie egzaminy na poznańskiej uczelni, na wydziale Edukacji i Pedagogiki. Co za tym idzie, rozpocząłem właśnie ostatnie już w swoim życiu praktyki zawodowe. W związku ze swoją specjalnością i zawodem , w jakim chciałbym się w przyszłości spełniać, wybrałem miejsce praktyk bardzo mi bliskie. Mowa tutaj o Poradni Leczenia Uzależnień. Niestety nie mogę podać publicznie informacji, w której poradni  konkretnie można mnie spotkać. Jednak myślę, że to chyba mało ważna informacja. W każdym razie, bardzo się cieszę, że niebawem zakończę studenckie życie i będę mógł podejść do rzeczywistości nieco poważniej, a przynajmniej bardziej samodzielnie. Nie to, że wspominam swoje studia w jakiś negatywny sposób. Nie o to chodzi. Jednak przyznam szczerze, że ponad sześć lat spędzonych na uniwersyteckich korytarzach, to zdecydowanie za dużo. Naturalnie, na tym nie chciałbym zakończyć swojej edukacji. Powiem więcej, marzy mi się w przyszłości tytuł Doktora lub Profesora – jednak na dzień dzisiejszy, to jedynie marzenia. Praktyki, o których już wspomniałem, są również dla mnie smaczną odskocznią od rzeczywistości.

Praca z osobami uzależnionymi nie jest dla mnie żadną nowością. Podobne rzeczy robiłem już na wcześniejszych praktykach, czy też wolontariacie w wielkopolskich więzieniach i ośrodkach leczenia uzależnień. Niemniej jednak podchodzę do życia – w tym owych praktyk – jak do wyzwania i zaryzykuję stwierdzenie, że jestem do tego dosyć dobrze przygotowany. No, ale dosyć tych narcyzmów i ego zabaw. Teraz do roboty! Naturalnie dodatkowe zajęcie nie będzie miało wpływu na moją aktywność artystyczną, a co za tym idzie – blogową. Niebawem konkurs na blog roku i chciałbym trzymać dotychczasowy poziom, jak najdłużej.
Wiem, że to trochę nie w temacie, ale pragnę przypomnieć, że po marcu przygotowuję dla Was mój kanał na You Tube! Mam nadzieje, że spotka się on z równie sympatycznym przyjęciem jak strona, na której w tej chwili jesteście. Także jeszcze raz dziękuję za motywację, którą mi dajecie. Warto jest spełniać marzenia, na prawdę warto…

Otagowane

4 thoughts on “Zaczynam ostatnie praktyki! Czyli jeszcze kilka miesięcy i będą do mnie mówić Panie Terapeuto…

  1. magda braff pisze:

    nice 🙂 gratulacje

    Polubienie

  2. piotraskrolegdansk pisze:

    gratki

    Polubienie

  3. SiwyJar pisze:

    no brawo! 🙂

    Polubienie

  4. Joanna Adamczyk pisze:

    Przyjmij życzenia jak największej ilości ozdrowieńców, chociaż najlepsze efekty w terapii uzależnień osiągają ci, którzy sami przeszli piekło nołogu 

    Polubienie

Skomentuj

