Plany na Nowy Rok i zapowiedzi na styczeń! – czyli Figaj na deskach teatru i nie tylko…

kr

Nowy Rok!

Dzisiaj, tak jak obiecywałem Wam już wcześniej, zdradzę kilka artystycznych smaczków, jakie przygotowałem na bieżący rok. Zacznijmy może od zapowiedzi styczniowych. Ten miesiąc zdecydowanie upłynie pod patronem Teatru STP. Już dzisiaj zapraszam Was na spektakl „Bakchanalia”, który odbędzie się 22.01.2016 (piątek), w poznańskim Teatrze STP – Sala Pod Zegarem godz. 19 05, Centrum Kultury Zamek. Sztuka miała swoją premierę w ubiegłym roku i spotkała się z gęstym uśmiechem – i śmiechem 🙂 – poznańskiej publiczności. „Bakchanalia” to komedia autorstwa Ewy Skwary, w reżyserii Bogdana Żyłkowskiego. Całość spektaklu otulona jest licznymi muzycznymi komentarzami, dzięki którym przedstawienie nabiera momentami charakteru „musicalu”. Poniżej wpisu znajdziecie muzyczną zapowiedź wydarzenia. Zaraz potem – jeszcze w styczniu – zapraszam Was na spotkanie z muzycznym spektaklem „Halo Sinatra”, w którym zmierzę się z tytułowym klasykiem gatunku. Więcej na temat spektaklu znajdziecie w zakładce „Moja Twórczość”. Dokładny termin wydarzenia to 29.01.2016 (piątek), godzina 19.05, w sali 218, w poznańskim Centrum Kultury Zamek.

Oba wydarzenia będą posiadać status „wstęp wolny”, więc nie pytajcie mnie w mailach o kwestie biletów! Następny miesiąc – luty – to czas recitalu „Bartosz Figaj na wieczór”; w drugim miesiącu roku wystąpię między innymi w Poznaniu (dwukrotnie), Gostyniu i Wrocławiu. Dokładne informacje na temat koncertów, znajdziecie w zakładce „Zapowiedzi”. W lutym również odbędzie się oczekiwana bacznie przeze mnie Gala Twórców 2015, do której z całą pewnością zgłoszę swojego bloga. Co na marzec?
Hmm… już dzisiaj mogę Wam zdradzić, że najprawdopodobniej w owym miesiącu odbędzie się premiera nowego spektaklu Teatru STP, w której biorę czynny udział. Mowa o sztuce „Intrygantki”. Więcej informacji na temat premiery zdradzę Wam w lutym. Kolejne miesiące – lato i jesień 2016 – to czas premiery mojego nowego recitalu pt. „Spowiedź Rockmana” i oficjalna premiera mojej nowej książki pt. „Delirium”. Na pewno do powyższej wyliczanki dojdzie wiele spontanicznych koncertów i epizodów teatralnych. Jeśli chodzi o Teatr, będę umieszczał daty spektakli na stronie z miesięcznym wyprzedzeniem. Zazwyczaj właśnie w takim czasie dowiaduję się o repertuarze na kolejny miesiąc :). Ponadto rok 2016 będzie dla mnie wyjątkowy również pod względem mojej „internetowej twórczości”. Bowiem już niebawem startuje kanał mojego bloga na platformie Youtube – będę informował Was na bieżąco. Na drugą połowę roku planuję również rozpoczęcie prac nad kolejnym kryminałem pod roboczym tytułem „Zatoka Zgon”; właściwie już od czerwca zeszłego roku zbieram potrzebne mi do tego materiały :). Nie będę Wam dzisiaj mówił – szeroko – o moich prywatnych postanowieniach na nowy rok, ponieważ tak właściwie, to pisałem o nich już trochę wczoraj, przy okazji życzeń na Nowy Rok. Na pewno podstawą w tym roku jest dla mnie skończenie studiów. Niemniej jednak na mojej liście postanowień, obok ograniczenia palenia, znalazł się pomysł na „rozpoczęcie pracy w radio”. Jak niektórzy z Was wiedzą, kiedyś bawiłem się w lektoring w Poznańskim Radio Merkury i nie najgorzej mi on wychodził… może pora do tego wrócić?

Otagowane , , , , , ,

6 thoughts on “Plany na Nowy Rok i zapowiedzi na styczeń! – czyli Figaj na deskach teatru i nie tylko…

  1. Piotras94 pisze:

    będę czekać! 😀

    Polubienie

  2. kiniaboslawska pisze:

    będę na bakcha!

    Polubienie

  3. karolina mrozowska pisze:

    zajebiscie! Uwielbiam Pana głos, ostatnio słuchałam tej audycji z tego roku o sinatrze REWELACJA 😀 Oby tak dalej i pewnie zawitam na Pana koncercie w lutym 🙂

    Polubienie

  4. anastacja86 pisze:

    super! 🙂

    Polubienie

  5. Zuzia D. pisze:

    byłam na bakchanaliach w zeszłym roku – polecam! 😀

    Polubienie

  6. powalacace pisze:

    ciekawe 🙂

    Polubienie

Skomentuj

