Ostatni dzień roku! – czyli życzenia, podsumowania, statystyki i refleksje Figaja.

kr

Już za chwilę!

Dziś ostatni dzień roku, a co za tym idzie najlepszy – i ostatni – moment na podsumowanie „Pana 2015”, odziane kilkoma liczbami i emotikonami :). Bieżący rok był dla mnie dosyć pracowitym okresem: przeszło osiemnaście koncertów i spektakli teatralnych w różnych zakątkach Polski, ukończenie pracy nad książką „Delirium”, audycje radiowe, setki napisanych artykułów, kilka namalowanych obrazów i oficjalne rozpoczęcie prac nad tekstami do nowego recitalu… Poza sferą artystyczną, rok 2015 to okres małych sukcesów uczelnianych, w których  efekcie już za kilka miesięcy – mam szczerą nadzieję – będę mógł się pochwalić tytułem terapeuty i promotora zdrowia! No… ale o przyszłości porozmawiamy w jutrzejszym wpisie. Dziś skupmy się na podsumowaniach. Przez ostatnie dwanaście miesięcy działo się również wiele w moim życiu prywatnym, od całościowego remontu mieszkania począwszy, przez zrzucenie ładnych kilkunastu kilogramów wagi ciała, na dostaniu się na wymarzone praktyki zawodowe – skończywszy. Może jeszcze słowo na temat funkcjonowania mojego bloga, któremu poświęcałem w tym roku praktycznie każdą wolną chwilę. Raz na jakiś czas dzielę się z Wami bieżącymi statystykami strony.

Dziś jest dobry moment, aby uchylić ponownie rąbka tajemnicy statystyk. Na dzień dzisiejszy mój blog – biorąc pod uwagę wszystkie jego wtyczki – posiada około 237 tysięcy wyświetleń. Artykuły na bieżącej wtyczce strony zostały skomentowane przez Was 843 razy, a sam blog posiada ponad 300 osób prenumerujących wpisy :).
Statystyki bardzo mnie motywują! Swoją drogą poniżej – właśnie na podstawie wspomnianych statystyk – wyróżniłem wpisy, które w poszczególnych kategoriach cieszyły się w tym roku Waszym największym zainteresowaniem. Jednak zanim przejdziemy do blogowej – mniej lub bardziej świeżej – historii, chciałbym złożyć Wam najszczersze życzenia noworoczne: pogody ducha, spokoju i uśmiechu, mającego swoją genezę w akceptacji otaczającego Was świata!

 

Kategoria „Figaj Prywatnie”:

  1. Dziękuje za życzenia! 🙂 – czyli moje urodziny i kalendarium wspomnień z życia Figaja.
  2. Figaj schudł i nadal pracuje nad sobą! – czyli historie z życia wzięte i nie tylko 😉
  3. 10 znanych zagranicznych seriali, które zdarzyło mi się przytulić oczami.

Kategoria „Życie i Społeczeństwo”:

  1. Sprawa Krzysztofa Charamsy – czyli homoseksualizm w czarnych sukienkach.
  2. Po ciszy wyborczej i wynikach głosowania – czyli na kogo oddałem swój głos i dlaczego?
  3. Polska mnie bije! – czyli o realiach P/polskiej P/polityki.

Kategoria „Psychologia”:

  1. Legalizacja marychy – zdanie terapeuty i artysty w jednym.
  2. Moje wady to moje urazy – czyli znajomość siebie, początkiem pracy nad sobą.
  3. Senniki to bzdura! – czyli jak interpretować sny i czy jest to w ogóle możliwe?

Kategoria „Film”:

  1. Idol – czyli… Bartek, życzę Ci abyś nie skończył jak Danny Collins w filmie z (…).
  2. Pakt z diabłem – czyli mistrzowski Johnny Depp i próba skopiowania Chłopców z Ferajny.
  3. Ziarno prawdy – jestem w kinematograficznym niebie… czerwonym niebie.

Kategoria „Książki”:

  1. Świat według Dziada – czyli książka Polskiego Corleone w kaloszach.
  2. Łowcy Głów – czyli zajebisty klimat Pana Jo Nesbo.
  3. Rio Anaconda – Książka Wojciecha Cejrowskiego, która pobudza wyobraźnie…

Kategoria „Teatr”:

  1. Dwunastu gniewnych ludzi – czyli zabawa słowem w Teatrze Nowym, w Poznaniu.
  2. „„Prezydentki – czyli królowe rozpusty w Teatrze Nowym w Poznaniu
  3. Ich czworo. Obyczaje dzikich  – tragedia w Teatrze Polski w Poznaniu

Kategoria „Muzyka”:

  1. Sonda Muzyczna –Wyniki, czyli Wasze ulubione intra seriali zagranicznych i ich covery!
  2. Pablo Lopez Morales – meksykański bezdomny, który zmienił swoje życie jednym występem!
  3. Zanger Rinus – tandeta, która ma swój urok i strasznie poprawia mi humor!

Kategoria: „Miejsca”:

  1. Weranda Caffe  i moja nie do końca udana randka.
  2. Pod Pretekstem – czyli jak nowy właściciel może spieprzyć piękne kiedyś miejsce…
  3. Kawiarnia Literatka we Wrocławiu, czyli nie wszystko złoto co się świeci.

 

Na koniec jeszcze jeden „artystyczny smaczek”, czyli foto-podsumowanie roku w Teatrze STP, w którym występuję :). Jeszcze raz Wszystkiego dobrego na Nowy Rok i do zobaczenia w styczniu! Ps. Pamiętajcie w sylwka o zwierzakach!

Otagowane ,

6 thoughts on “Ostatni dzień roku! – czyli życzenia, podsumowania, statystyki i refleksje Figaja.

  1. Magda Braf pisze:

    nice 🙂

    Lubię to

  2. wera pisze:

    dla mnie najciekawszy art był ten z marca chyba o dopalaczach

    Lubię to

  3. Zuzia D. pisze:

    kupa pracy 😀

    Lubię to

  4. Kinga Kuszak pisze:

    ja nie strzelałam w sylwka i jestem z tego powodu bardzo dumna! 🙂

    Lubię to

  5. kiniaboslawska pisze:

    miło się czyta 🙂 pozdrawiam gorąco w nowy rok 🙂 😀

    Lubię to

  6. powalacace pisze:

    hyhy, fajnie, dużo się działo 🙂

    Lubię to

Skomentuj

