Figaj na grudzień – czyli, co przygotowałem dla Was na ostatnie dni roku?

gf

Gdzie ten śnieg?

Tak, jak pisałem już w zeszłym miesiącu, grudzień będzie dla mnie chwilą na oddech od szeroko rozumianej sceny. Nie wiem, czy będę miał dużo owych – wolnych – chwil, ponieważ praca, uczelnia i pasja pochłoną mnie w tym miesiącu całkowicie. No i do tego jeszcze te święta… No, ale o nich dzisiaj będę mówić! Prawdą jest, że jakiś czas temu mogliście znaleźć w zakładce „zapowiedzi” grudniowy termin sztuki teatralnej „Bakchanalia”, niestety z powodów technicznych wydarzenie zostało odwołane przez teatr STP. No, ale głowa do góry! Początek następnego roku będzie obsypany makiem wydarzeń teatralnych i muzycznych, w których spotkacie moją cichą personę. O tym jednak opowiem Wam pod koniec grudnia… Acha i jeszcze jedna sprawa. W związku z Waszymi prośbami dotyczącymi udostępnienia nagrań z mojego ostatniego recitalu w Poznaniu, zawiadamiam, iż pierwszy wideo upominek znajdziecie pod dzisiejszym wpisem! Co przygotowałem dla Was w tym miesiącu na blogu? Tradycyjnie świeże recenzje i życiowo-psychologiczne rozważania ;).

W najbliższych dniach przyjrzymy się między innymi „dziesięciu kobietom z okładek, które nadają się na prywatną żonę”, porozmawiamy na temat zjawiska społecznego jakim są hipsterzy, powspominamy najciekawsze gry komputerowe z okresu dzieciństwa i poszepczę Wam o kuluarach technik przesłuchań w policji i diagnostyce rysunków psychologicznych (…).
Będzie się działo! W tym miesiącu – a dokładniej już jutro – wystartuje pierwsza sonda na mojej witrynie. Zwlekałem z tego typu działaniami ponieważ z początku – powiem szczerze – frekwencja zaglądających na bloga nie dawała możliwości – i sensu – prowadzenia na witrynie konkursów, sond itp. – dziś możemy już sobie na to pozwolić ;). Do napisania już jutro!

Otagowane ,

8 thoughts on “Figaj na grudzień – czyli, co przygotowałem dla Was na ostatnie dni roku?

  1. Kinga Kuszak pisze:

    nice 😉

    Lubię to

  2. Zuzia D. pisze:

    super! 😉 😉 😉

    Lubię to

  3. Magda Braf pisze:

    och barteczku barteczku 😉 Strasznie się w tym roku rozwinąłeś pod wzg nie tylko artystycznym – naprawdę szacun

    Lubię to

  4. Ferari5647 pisze:

    oo!

    Lubię to

  5. Kasia Waret pisze:

    świeeetny facet z Ciebie – zaglądam na bloga już kilka miesięcy i nie dajesz się nudzić 😉 😉

    Lubię to

  6. Damian pisze:

    bo ja seksu chce!

    Lubię to

  7. justyna d pisze:

    TEŻ DZIĘKUJE ZA ZAPROSZENIE . TO NASZA RZECZYWISTOŚĆ BRUTALNA I PODŁA A DOBRYCH LUDZI TO ZE ŚWIECĄ SZUKAĆ

    Lubię to

  8. powalacace pisze:

    Lubię tę piosenkę 🙂

    Lubię to

Skomentuj

