„Frog Leap Studios” – czyli trochę o muzyku, który zresetował YouTube nie znając html-a!

Chandelier-metal-cover-by-Leo-Moracchioli-YouTube_2015-07-20_19-19-00

Jest moc Proszę Pana!

Na tytułowego artystę trafiłem przez zupełny przypadek. Był późny wieczór, mój brat wrócił z uczelni i odpalił swoją gitarę elektryczną. Mieszkanie się zatrzęsło. Mimo słuchawek w uszach i tak do mojej głowy docierały ciężkie brzmienia braterskiej pseudo-twórczości. Dlaczego pseudo? Hm, ja i mój brat mamy diametralnie różne upodobania muzyczne. Kiedy w mojej części mieszkalnej słychać jazz, u mojego brata niczym pociski nuklearne wybuchają w powietrzu nuty czarnego rocka. Mam nadzieje, że nasz listonosz nie lubi black rocka… a tym bardziej jazzu… Choć wnioskując po aparycji naszego doręczyciela poczty, raczej byłbym spokojny i obstawiał w jego przypadku repertuar Modern Talking. Wróćmy jednak do tematu dzisiejszego wpisu. Wspomnianego wieczoru, czarne nuty muzyki mojego brata coraz usilniej przedzierały się przez ściany mojego pokoju. Ray Charles w moich słuchawkach nie dawał im rady, „ślepo strzelając ostatnimi dźwiękami” – inteligentny żart. Kiedy już miałem wykrzyczeć – tradycyjne w takich momentach – słowa „ścisz to!”, nagle w głośnikach mojego braciszka usłyszałem znany mi przebój, tylko taki, jakby trochę inny… zupełnie inny…

Na początku nie mogłem skojarzyć usłyszanej linii melodycznej z oryginalnym utworem. Po chwili jednak wiedziałem już, czego słucham. Był to utwór „Hey Jude”cover by – nijaki – Leo Moracchioli… Kto? Co? Leo Moracchioli? Ot, to właśnie. Tytułowy artysta zasłynął – już jakiś czas temu – na YouTube swoimi innowacyjnymi aranżacjami znanych utworów w wersji metal cover.

Gdy znalazłem owego dżentelmena w sieci, moje oczy – a właściwie uszy – zalały hektolitry coverów Frog Leap Studios. Facet jest po prostu niesamowity! Utworami, które w szczególności – według mojej skromnej osoby – zasługują na uwagę to „Money, Money, Money” i „Ghostbusters” – aby zobaczyć nagrania wejdźcie w tytuły wymienionych utworów. Naturalnie nie mogę powiedzieć, że wszystkie covery Pana Leo przypadły mi do gustu, jednak przy większości z nich, w moich uszach budziła się sympatia.

Trudno napisać cokolwiek więcej na temat persony, jak jest Leo Moracchioli, może jedynie warto wspomnieć o tym, że muzyk oprócz znanych coverów umieszcza na swoim kanale YT również własne kompozycje – nazwa kanału „Frog Leap Studios” . Tak, jak wcześniej wspomniałem trudno mi jest mówić o nim „szerzej”, ponieważ Polski „Internet” kompletnie się nie interesuje owym artystą. Why? Nie wiem.

Tak wiec pozostaje mi dzisiaj jedynie – albo aż! – zachęcić Was do dotknięcia coverów – i nie tylko – Frog Leap Studios i przekonania się, że pozornie „ciężki” gatunek muzyczny potrafi czasami ważyć tyle, co aluminium.

 

Otagowane ,

4 thoughts on “„Frog Leap Studios” – czyli trochę o muzyku, który zresetował YouTube nie znając html-a!

  1. Magda Braf pisze:

    rewelacyjny! 😉

    Lubię to

  2. diana pisze:

    boski i mega przystojny

    Lubię to

  3. Gonekb pisze:

    Lubię to

  4. Adam Kusarski pisze:

    świetny cover „Ghostbusters” 😉

    Lubię to

Skomentuj

