„Halo Sinatra ?!” schodzi ze sceny – dziękuję poznaniakom za obecność!

12274407_914879978589089_1016692588843314801_n (1)

Dzięki Poznań!

Bardzo serdecznie dziękuję w imieniu swoim – jak i Teatru STP – Wszystkim, którzy zdecydowali się spędzić dzisiejszy wieczór razem z nami! Plotki i kuluarowe szepty są jak najbardziej prawdziwe – dzisiejszy koncert był ostatnim w tym roku. Chciałbym, aby grudzień był dla mnie „momentem na oddech” i zebranie sił na projekty i koncerty, które przygotowałem dla Was na przyszły rok ;). Mam nieskromne nadzieje, że bawiliście się dzisiaj równie dobrze jak ja i pozwoliliście porwać swoje dusze jakże lekkim – a zarazem konkretnym – brzmieniom wykonawców takich jak Frank Sinatra,  Raya Charles, czy Muddy Waters. Przyznam szczerze, że bardzo lubię występować w moim rodzimym mieście, jakim jest Poznań. Znajome twarze na widowni, wielkopolski zapach teatru i niesamowita energia płynąca od odbiorców to elementy, które sprawiają, że czuję na scenie wewnętrzny spokój. Zazwyczaj w postach, będących swoistymi relacjami i podziękowaniami po koncertach, zdradzam Wam terminy następnych wydarzeń z moim udziałem.

Jak już wcześniej napisałem,  w tym roku nie będzie można mnie zobaczyć już na scenie, zarówno teatralnej jak i muzycznej… Ale! Uwierzcie mi na słowo, że rok 2016 zapowiada się pełen nowych premier, jak i archaicznych powrotów do sztuk i recitali, które już dobrze znacie.
O wszystkim powiem Wam w grudniu, choć już teraz możecie „zobaczyć zarys przyszłości” odwiedzając zakładkę „zapowiedzi” w głównym menu strony. Pozdrawiam cieplutko i jeszcze raz dziękuję! Do zobaczenia i usłyszenia w przyszłym roku! Poniżej foto-relacja z dzisiejszego wydarzenia ;).

 

Otagowane , ,

7 thoughts on “„Halo Sinatra ?!” schodzi ze sceny – dziękuję poznaniakom za obecność!

  1. Konrad Niewolski pisze:

    CHŁOPIE BYLEŚ ZAJEBISTY!

    Lubię to

  2. Magda Braf pisze:

    to mało powiedziane – rewelacyjnie było! 😉 😉 😉

    Lubię to

  3. Zuzia D. pisze:

    na serio szacun, niesamowita energia i charyzma 😉 Dziękuję za ten wieczór!

    Lubię to

  4. Maciej Szczepniak pisze:

    świetna spawa – pozdrawiam 😉

    Lubię to

  5. Krzysztof Kor. pisze:

    bylem na Pana recitalu jakieś ok 3 miesiące temu (bawiłem się świetnie 😉 ) – niestety wczoraj nie dojechałem, ale sądząc po relacjach mam czego żałować. Pozdrawiam 😉

    Lubię to

  6. Adam Kusarski pisze:

    nice 😉

    Lubię to

  7. bianka pisze:

    super ! 😉

    Lubię to

Skomentuj

