„Figaj schudł i nadal pracuje nad sobą!” – czyli historie z życia wzięte i nie tylko ;)

i-can-do-it2

Chcieć to potrafić.

Jak ja uwielbiam pisać o sobie w trzeciej osobie – ironia. Dziś upływa dokładnie 10 miesięcy od czasu, kiedy postanowiłem „zabrać się za siebie”. Nie ukrywam, że przez długi czas mojego życia prowadziłem stereotypowy, „dekadencko artystyczny styl życia”. Kilogramy papierosów, niezdrowe żarcie, hektolitry kawy, bezsenne noce, a o sporcie nawet nie było mowy. Dziś chciałbym pochwalić się efektem swojej wielomiesięcznej pracy. Poprzez odpowiednio dostosowaną dietę, codzienne ćwiczenia i odpowiednie nastawienie udało mi się zrzucić wszelkie zbędne kilogramy! – a uwierzcie mi, nie było ich „mało” ;). Dokładny opis diety, którą stosowałem znajdziecie w artykule „Kompleksy wynikające z nadwagi ? – schudnij, nie odczuwając głodu!” – link tutaj. Na wstępie powiem, że nie jestem fanem tego typu zdjęć,  ale chciałem pochwalić się – a raczej pokazać „że można” – nie tyle efektem, co różnicą, jaką wypracowałem na przełomie ostatnich miesięcy. Naturalnie na tym moja praca się nie kończy, a raczej dopiero zaczyna! Może jeszcze słowo na temat tego, jak wygląda mój „aktualny dzień z życia”. Rano: Ciemne pieczywo, max 1 kawa i poranna gimnastyka lub basen.

Po południu: obiad zgodny z wspomnianą „dietą niełączenia”. Wieczorem: kolacja zgodna z wspomnianą „dietą niełączenia”, wieczorna gimnastyka lub jogging. Naturalnie pozwalam sobie na drobne przyjemności, takie jak mocna kawa, czy gorzka czekolada. Robię to jednak teraz z umiarem i świadomością swoich działań. Mam nadzieję, że dzisiejszy wpis będzie dla Was prywatną inspiracją i motywacją do działań! Pozdrawiam i do napisania niebawem!

12115978_955695267802647_4205533865928174729_n

Otagowane ,

6 thoughts on “„Figaj schudł i nadal pracuje nad sobą!” – czyli historie z życia wzięte i nie tylko ;)

  1. Adam Kusarski pisze:

    o jaa, gratulacje

    Lubię to

  2. Magda Braf pisze:

    gratki 😉

    Lubię to

  3. Kinga Kuszak pisze:

    o jaaa ❤

    Lubię to

  4. Justyna Marecka pisze:

    ciacho 😉

    Lubię to

  5. konradkibok pisze:

    super! gratuluje i pozdrawiam 😉

    Lubię to

  6. klarag. pisze:

    i can do it!! 😉

    Lubię to

Skomentuj

