Pablo Lopez Morales – meksykański bezdomny, który zmienił swoje życie jednym występem!

50219104

Kierowniku za 2 zł,

zaśpiewam Ci „Habanera”!

Hmm… historia tytułowego bohatera jest tak wzruszająca, że aż „naciągana i stworzona na potrzeby aparycji pierwszego wrażenia”. Niemniej jednak nie mi to oceniać – krótki życiorys artysty znajdziecie w video pod wpisem. Dzisiaj chciałbym raczej skupić się na samej istocie fenomenu, ponieważ talent Pablo Lopeza Moralesa – albo jak sam siebie nazywa Jahvel Johnson (czyli „Bóg jest piękny”) – zdecydowanie nie jest „naciągany”. Niepozorny, rubensowski mężczyzna, skromnie ubrany, o lekko „nieobecnym” wyrazie twarzy – to pierwsze, co rzuciło mi się w oczy podczas mojego spotkania z nagraniem, z występu meksykańskiego show „Mam Talent”. Po chwili, gdy w głośnikach zabrzmiały pierwsze nutki jedynego w swoim rodzaju utworu „Old Time Rock and Roll” podświadomie czułem, że to nie będzie zwykły występ. Pablo Lopez Morales  po chwili „uruchomił” swój wokal, którym przejechał po wszystkich niedowiarkach, niczym kilku tonowy czołg dobrej energii, niszczący swoją siłą wszelkie stereotypy i niedomówienia, bombardujący pozytywną energią i szeroko rozumianym życiowym wyzwoleniem.

Jeśli nie macie cierpliwości, aby wysłuchać wcześniej wspomnianej „historii życia” tytułowego bohatera, przewińcie poniższe nagarnie do 1min:58 sek. Facet powalił mnie swoim talentem, głosem, interpretacją i energią!
Historia muzyki zna wiele przypadków „nieoszlifowanych diamentów”, zbierających na co dzień puste puszki i makulaturę. Przykładem takiego diamentu może być Ted Williams – bezdomny z USA o „niebiańskim głosie”, więcej o nim tutaj. Niestety przykład Pana Teda, pokazuje również ciemną stronę „naszego sukcesu”. Jeszcze w tym samym roku – zaraz po swoim medialnym sukcesie – został aresztowany po sprzeczce ze swoją córką. Ted Williams „nie wytrzymał presji” i wrócił do czynnego nałogu, w przeciągu kolejnych lat podejmował próby zatrzymania uzależnienia, w przeróżnych specjalistycznych ośrodkach odwykowych. Z czystym sercem mam nadzieję, że podobny los nie spotka naszego tytułowego bohatera. W sieci nie ma konkretnych informacji na temat jego aktualnego życia. Niemniej jednak artysta po swoim medialnym sukcesie nagrał kolejną płytę, a nagrania wideo na youtube świadczą o jego permanentnych występach ;). Bardzo mnie to cieszy i mam nadzieję, że kiedyś będzie mi dane posłuchać jego koncertu na żywo!

Otagowane , , ,

13 thoughts on “Pablo Lopez Morales – meksykański bezdomny, który zmienił swoje życie jednym występem!

  1. Adam Kusarski pisze:

    on jest boski! 😉

    Lubię to

  2. Kondziu324 pisze:

    facet rozpie*** system

    Lubię to

    • Marta pisze:

      W pełni się z Tobą zgadzam – mi łzy popłyneły gdy czytałam Jego historie a gdy zaczał śpiewać – no cóż szczękę zbierałam z podłogi…. Z całego serca życzę Mu jak najlepiej Mega Pozytywny Człowiek;-)

      Lubię to

  3. Magda Kurus pisze:

    jest moc 😉

    Lubię to

  4. Violetka93 pisze:

    hmmm o przypadku Teda Williamsa słyszałam dużo – nawet napisano chyba o nim książkę. A co do tego pana z broda to pierwszy raz widzę i nie żałuję 😉 Dziękuję i pozdrawiam:)

    Lubię to

  5. Arkadiusz Kusinski pisze:

    świetny jest

    Lubię to

  6. Arkadiusz Kusinski pisze:

    polecam jego nagrania z „występów ulicznych”

    Lubię to

  7. Zuzia D. pisze:

    git!

    Lubię to

  8. Dorotka pisze:

    on jest genialny, widzialam jego pozniejsze starania w mam talent i final – trzymal klase, na fb jest tez jego jakis fanpade… 🙂

    Lubię to

  9. xyz pisze:

    Wyjątkowy talent. Porywa mnie swoim głosem we wszystkich utworach bluesowych, jazzowych. On panuje całkowicie nad głosem. Jest klasą samą w sobie jak Ray Charles ,
    Joe Cocker , J. Lee Hooker … i inni …

    Lubię to

  10. ja pisze:

    Facet ma talent jego historia jest bardzo smutna i wzruszająca mam nadzieje że po przez swój talent do muzyki odmieni swój los i gra najlepsze koncerty w Meksyku. Powodzenia Pablo 🙂

    Polubione przez 1 osoba

  11. Piotr Zar pisze:

    Niebywały talent. Można dzięki niemu kochać muzykę. Tak jak inni tutaj piszący , zgadzam się ze wszystkimi pochwałami. Pablo śpiewa bluesa, jazz, rock n rolla z taką łatwością jak Ray Ch. Muszą powstać kompozycje odpowiednie dla jakości jego głosu.
    W tej chwili śpiewa gównie covery, ale uważam, że śpiewa je na co najmniej na takim samym poziomie jak ich główni wykonawcy, a nawet lepiej, ciekawiej i bardziej ekspresyjnie.
    Pablo Morales powinien mieć swoje utwory. Jest obdarzony niebywałym, wspaniałym głosem.
    Z jego wokalem jest po prostu i powinien być traktowany jak gwiazda światowej klasy.

    Polubione przez 1 osoba

  12. hwdp pisze:

    zadbaj o poprawna interpunkcje bo te przecinki az rażą!!!!

    Lubię to

Skomentuj

