„The Walking Dead”, zasmarkane trupy, szukające chusteczek – czyli jestem chory!

22deda

Cholera, tylko nie to!

Przez ostatni tydzień czułem się, jakbym żył w świecie „The Walking Dead”. Z tą różnicą, że ludzie których spotykałem nie zarażali zarazą zombie, a przeziębieniem. W pracy, w domu, na uczelni – wszędzie żywe, zasmarkane trupy. Wiedziałem, że z moim szczęściem w „tych sprawach” prędzej, czy później będę musiał udać się do Biedronki po tonę chusteczek. Zaczęło się oczywiście od niewinnych dreszczy i bólu pleców. Nie musiały minąć trzy dni, abym przestał odróżniać sny od rzeczywistości. Naturalnie wkładam w siebie kilogramy leków, zbudowałem twierdzę z opakowań po chusteczkach i „zalewam” swój organizm herbatą z imbirem. Niestety, na razie daje to marny efekt. Cóż, spójrzmy na to w ten sposób… mam teraz świetną wymówkę, aby nadrobić swoje zaległości w kinematografii i książce ;). Co prawda wątpię, abym w tym stanie potrafił skupić się na słowie pisanym. Najprawdopodobniej bliższy mi będzie w nadchodzących dniach ekran komputera. Niemniej jednak, październik zapowiada się pełen recenzji… – do napisania niebawem!

46a9ebd82a6bc26701ba3e0e6d0e3778

Otagowane

6 thoughts on “„The Walking Dead”, zasmarkane trupy, szukające chusteczek – czyli jestem chory!

  1. tomek poler pisze:

    zdrowiej Barteczek…

    Polubienie

  2. Kinga Kuszak pisze:

    Uwielbiam imbir 😉 Zdrówka Bartuś!

    Polubienie

  3. Magda Kurus pisze:

    mnie tez dopadło, ludzie w tym miesiącu na serio jak żywe trupy zrażają. Dzieki za wstawke z Chojrakiem 🙂 Gimby nie znaja 🙂 🙂 🙂

    Polubienie

  4. Ania pisze:

    A mnie nie zaraziles:)zdrowka zycze:)

    Polubienie

  5. RAnka pisze:

    fajne foto

    Polubienie

  6. Ogonek pisze:

    😉 zdrowiej

    Polubienie

Skomentuj

