I po koncercie ;) Dzięki Gostyń!

12000050_599790700158938_1925223497_n

Świetna publiczność 😉

Dziękuję Wszystkim obecnym 😉 Pierwszy raz grałem w miejscu tego typu i na serio jestem bardzo pozytywnie zaskoczony. Jeszcze tego samego dnia, po recitalu otrzymałem bardzo sympatycznego maila od jednej z słuchaczek widowiska cyt. „Bartku! Dziękuję w imieniu mojej Rodziny, obecnej na Twoim wczorajszym Recitalu w Gostyniu. W śpiewanych piosenkach opowiedziałeś piękną historię. Byłeś tak autentyczny i przekonujący, w krótkich komentarzach między kolejnymi utworami, że niektórzy mówili: „Świetnie, tak się wczuwał, że myślałem, że to prawda.” To zapewne prawda. Historia niespełnionej miłości, cierpienia wewnętrznego niejednego człowieka, zmagającego się z życiem i z nałogami. Ale też historia nadziei, że życie nie kończy się na jednym niepowodzeniu. Trzeba patrzeć w głąb siebie i przed siebie. Zobaczyć dobro i piękno, które jest wokół nas, którym obdarzają nas inni. Samemu dawać od siebie, a to, co rozdamy zwróci się nam wielokrotnie. Dziękujemy za to, co nam dałeś – swój czas, talent, chwile wzruszenia, refleksji. Wywołałeś na naszych twarzach uśmiech. Dźwięki różnorakiej muzyki nasyciły nasze uszy i serca. Tak porywałeś, że nie sposób było siedzieć statycznie.

Chciało się niemal z Tobą śpiewać, ruszać  w rytm muzyki… Życzymy Ci, abyś dalej rozwijał talenty – wielkie dary, które otrzymałeś. (Czekamy na kolejne występy:)) Życzymy też wszelkiego dobra i powodzenia w Twoim  osobistym życiu.” – dziękuję serdecznie za dobre słowa, są one dla mnie dużą motywacją do kolejnych działań.  Niebawem wrzucę więcej fotek i może jakieś nagranie.

Ps. jeśli ktoś ma jakieś fotki z wczorajszego wieczoru to chętnie się do niego uśmiechnę ;))

Otagowane

7 thoughts on “I po koncercie ;) Dzięki Gostyń!

  1. A. pisze:

    Gratuluję było SUPER jestem pod wrażeniem Twojego talentu artystycznego i życzę dalszych sukcesów.

    Lubię to

  2. mANGOR pisze:

    BYLES ZAJEEEBISTY 😉

    Lubię to

  3. Kaprysik pisze:

    na serio milo się słuchało, pozdrawiam

    Lubię to

  4. w pisze:

    Ten recital mnie akurat minął, ale biorąc pod uwagę wrażenia widzów i dotychczasowe tempo Twojego rozwoju, z niecierpliwością wyczekuję kolejnych występów w Poznaniu!

    Lubię to

  5. Kasiulkazabka pisze:

    magia ^^

    Lubię to

  6. powalacace pisze:

    Piękne słowa, po takich słowach człowiek wie, że warto coś takiego robić, prawda? Brawo 🙂

    Lubię to

  7. powalacace pisze:

    A tak swoją drogą to było prawie dokładnie rok temu. 🙂 Trafiłam na ten wpis, ponieważ wyświetlił mi się w „podobnych” pod, którymś z postów. 🙂

    Lubię to

Skomentuj

