Kompleksy wynikające z nadwagi ? – schudnij nie odczuwając głodu!

ty

Nie. Waga się nie zepsuła.

Niestety „amerykański sen oczka dalej w pasku” coraz mocniej dotyka nasz biało czerwony zakątek. W współczesnym świecie istnieje aktualnie terapeutyczna moda na bycie sobą i pełną akceptacje swojej aparycji. Co jednak gdy nasza fizyczność nie pozwala nam na komfort istnienia w konsumenckiej rzeczywistości, a co gorsza gdy nasze problemy ze zbędnymi kilogramami zaczynają zagrażać naszemu zdrowiu?
Dziś zdradzę Wam dietę nieCudaczną, dzięki której możecie zrzucić niepotrzebne kilogramy, nie narażając się przy tym na permanentne uczucie głodu lub braki witamin i minerałów w organizmie. Wspomnianą dietę polecam nie tylko jako potencjalny terapeuta,ale jako człowiek, który ją kiedyś zastosował i w zdrowy sposób zrzucił ponad piętnaście kilogramów!
„Dieta niełączenia” należy do jednych z najbardziej skutecznych i najprostszych w realizacji sposobów na pozbycie się niepotrzebnych kilogramów. W internecie znajdziecie wersje hardcorową opisywanej przeze mnie diety, którą można stosować jedynie trzy tygodnie.


Ja serwuję Wam dzisiaj  zmodyfikowaną, lżejszą i zdrowszą jej alternatywę ( ale tez równie skuteczną). Autor diety, Doktor William Hay podzielił żywność na trzy grupy: białkową  (mięso i produkty mleczne) , węglowodanową (pieczywo, kasze, ryż, makarony, ziemniaki, owoce, cukier) i neutralną (warzywa).
Głównym założeniem diety jest rozdzielanie dwóch pierwszych grup w swoich posiłkach. Odstęp czasowy miedzy posiłkami musi trwać minimum dwie godziny. W tym czasie pijemy płyny i spożywamy produkty z grupy neutralnej (warzywa), które możemy łączyć z każdą z dwóch pierwszych grup.


W celu zwiększenia efektywności powinniśmy* zrezygnować w posiłkach z produktów takich jak: banany,białe pieczywo, ziemniaki,makarony, ciasta, czekolada, kawa, mocna herbata, alkohol,  sól, dania smażone,napoje gazowane. Dobrym dodatkiem do każdej diety jest sport. Nie mówię o tym aby od razu brać udział w maratonach, ale małymi kroczkami wprowadzać wysiłek fizyczny w plan swojego dnia. Więcej o motywacji i sporcie napisze niebawem, w kolejnym poradniku. Pamiętajmy również o tym, aby urozmaicać swoje dania za pomocą przypraw i unikatowych aparycji. Uwierzcie mi, że codzienne jedzenie chleba razowego z pomidorem i zielonym ogórkiem  może Was po prostu znudzić.
*tylko przez pierwsze dwa tygodnie diety!
Stosując jakakolwiek dietę należy jednak pamiętać, że nasze organizmy mają indywidualny charakter . Przed zastosowaniem każdej z diet należy spotkać się z lekarzem lub dietetykiem, aby niepotrzebnie sobie nie zaszkodzić. Dieta niełączenia to alternatywa dla tych, którzy mają duży problem z uczuciem głodu w czasie przeprowadzania diet lub nie potrafią rozstać się  z niektórymi produktami na dłużej niż dwie godziny. W diecie niełączenia możemy jeść wszystko, w każdej ilości, zwracając uwagę jedynie na to aby nie łączyć ze sobą grup białek i węglowodanów. Czasami proste rozwiązania są najlepsze (jestem  żywym dowodem na to :)). Polecam.

Reklamy
Otagowane , , ,

One thought on “Kompleksy wynikające z nadwagi ? – schudnij nie odczuwając głodu!

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Google+

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s

%d blogerów lubi to: